Laguna Seca RV Campground Monterey, Californië

831-242-8201

Website:
Bezoek

Informatie over campings is door en voor reizigers. We raden je daarom aan om altijd de website van de camping te raadplegen. Dan weet je zeker dat je de gewenste faciliteiten hebt, op het goede adres aankomt en niet voor een dichte deur staat.

Faciliteiten

Schrijf een review
Gemiddelde waardering:
/ 10
Kosten per nacht: $ 61 (2)
Gemiddelde kosten per nacht, tot 1 jaar geleden
Bezocht op 03-07-2023 door

Zeer mooie rustige camping (als er geen race is ;-) ) Maar had ook wel leuk geweest als we een race hadden gezien. We kwamen te laat aan, op de raam van het loket hing er een blad waar onze plaats was. De volgende morgen waren we al voor 9u weg dus niemand gezien van het personeel. We hadden er liever 2 nachten gestaan.

Kosten per nacht: $63

Bezocht op 06-06-2023 door

Onze eerste camping. Wij kwamen later aan en de receptie was gesloten, maar bij het binnenrijden hing er netjes een briefje met ons boekingsnummer en staanplaats. Er is genoeg ruimte voor een camper van 23-25 ft. Faciliteiten hebben wij niet gebruikt omdat we met een camper reden. Wel leuk om het race circuit te zien en nog even een mooie zonsondergang meegenomen.

Kosten per nacht: $58

Bezocht op 10-10-2022 door

Prima camping op een heuvel grenzend aan circuit. Ruime plekken met picknicktafel en fire-pit. WC's en douches schoon, maar zelden zo'n pisstraaltje uit de douche zien komen.

Location: 4/5 Sites: 4/5 Cleanliness: 4/5 Service: 4/5 Amenities: 3/5

Bezocht op 28-09-2022 door

Grote maar nette camping. Toen wij er waren was het zeer rustig. Prachtige locatie, ene kant kijk je uit op het dal en de andere kant op het racecircuit. Zeer vriendelijk personeel. Dumpstation aanwezig en schoon sanitair. Dichtbij Carmel/Monterey. Prima camping voor doorreis.

Kosten per nacht: $48

Bezocht op 20-09-2022 door

Zonder reservering en na een telefoontje konden we terecht. Het was erg rustig, plek genoeg. Mooi uitzicht over het dal en aan de andere kant op het circuit. Geen last van want die starten om 9 uur en stoppen exact om 17 uur. Sanitair niet echt schoon en wat verouderd. Geen restaurants of winkels in de buurt. Geen receptie en ook geen afwasplekken. Goede plek voordat je camper weer in moet leveren in SF, (nou ja niet echt SF want het is dan nog ruim een uur voordat je daar echt in het centrum bent) de rit naar het inleverpunt duurde ongeveer 2 uur.

Bezocht op 04-06-2022 door

Prima camping aan racecircuit. Ruime plaatsen. Net en schoon sanitair.Ligging ok, niet aan zee. Mooie afstand als je je RV in SF hebt opgehaald.

Kosten per nacht: $60

Bezocht op 20-05-2022 door

Schitterend gelegen Campground met mooi uitzicht over de bergen (als je mazzel hebt met je plekje). Als auto-en raceliefhebber is het tof om een bezoek te brengen aan het befaamde Laguna Seca circuit.

Prima plek als uitvalsbasis voor Salina/Monterey.

Kosten per nacht: $57.5

Bezocht op 04-10-2019 door

Prachtige camping. Mooie locatie met uitzicht over de bergen. We hadden hier absoluut langer willen staan. Hook-up plaatsen hebben alleen een water en elektra aansluiting. Onderaan de camping aan de kant van het circuit kon je het afvalwater lozen. Tijdens het ontbijt hebben we genoten van de eekhoorntjes die aan alle kanten uit de grond naar boven kwamen. Prima ligging t.o.v. Monterey. Wij kwamen laat aan, onze plek stond keurig aangegeven bij het hokje aan het begin van het terrein. Achteraf gezien stond het ook in de bevestiging maar dat hadden we over het hoofd gezien.

Kosten per nacht: $44

Bezocht op 28-09-2019 door

Gave locatie, heel dicht bij de racebaan. ruime mooie staanplaatsen, geweldig uitzicht over de bergen. Je doet er met de camper een klein half uurtje over om naar Monterey bay te rijden. Leuk strandje daar en shop gelegenheid. Iedere staanplaats heeft een bbq en picknicktafel. Nadeel: wij hadden full hook up, maar we hadden alleen geen riool aansluiting, wel stroom en water aanwezig.

Kosten per nacht: $45

Bezocht op 31-07-2018 door

Een hele mooie camping dat een keer niet lijkt op een grote parkeerplaats. Er zijn veel bomen waardoor je lekker veel schaduw hebt. Omdat we na 15uur belden, konden we niet meer reserveren maar er was genoeg plek en konden zelf een plekje uitzoeken. Het toiletgebouw doet een beetje oud aan, maar is verder wel prima. Als je iets verder liep over de camping, kon je vanaf een afstand het racecircuit zien. Hier had je verder geen last van. Echt een prima camping in de natuur voor weinig geld.