Reisverslagen South Central

Hier vind je reisverslagen van reizigers die met ons op reis naar South Central zijn geweest. Je vindt er vele tips en ideeën om jouw reis nog beter voor te bereiden en nog leuker te maken.

Roadtrip 2023 RV wegbrengspecial - Chicago - Las Vegas Laatste bericht door Edith, Silke & Stijn op zondag 19 mrt 23 om 12:14

10 jaar geleden maakte ik mijn eerste reis naar de VS met de VZW Fire Observers. De reismicrobe naar de States heeft me serieus te pakken. 2013 - AUTO - Reno (Stage + toerisme) 2014 - OV -New York - Washington 2018 - AUTO - Las Vegas - Las Vegas 2019 - RV - CA- C30- Chicago - Salt Lake City (In het spoor van Buffalo Bill) 2022 - RV - RB - B-class - Minneapolis - Los Angelos 2023 - RV - RB - C-class -Chicago - Las Vegas (zuidelijke rou

Familie Onderdijk on the move! Laatste bericht door Familie Onderdijk op maandag 8 aug 22 om 20:49

Hallo allemaal! Wij zijn de familie Onderdijk bestaande uit Richard (51), Carla (48) en onze 2 pubers Casper (18) en Carice (14). Eind vorig jaar kwam de mogelijkheid op ons pad om deze reis te gaan maken en deze mogelijkheid hebben wij met beide handen aangegrepen! We hebben gekozen voor een camper en hoewel we veel ervaring hebben met kamperen in Europa denken we toch dat dit weer heel anders gaat zijn. De reis is voornamelijk uitgestippeld do

From Chicago to San Francisco Laatste bericht door Ro&Es-Big-USA-Roadtrip op maandag 8 apr 19 om 06:15

Ik Robert (51) ga samen met mijn vrouw Esther (50) een hele mooie reis maken van Chicago naar San Francisco. We starten in Chicago waar we 4 dagen zullen verblijven. Dag 4 halen we de camperper op in Middleburry en zullen de reis starten die in totaal bijna een maand zal duren.

wegbrengspecial Chicago - Las Vegas maart 2019 Laatste bericht door Jan en Gea op vrijdag 3 mei 19 om 21:49

Wij, Jan en Gea gaan voor de 3e keer een camperreis maken door Amerika. Nu maken we gebruik van een wegbrengspecial van El Monte. We brengen een nieuwe camper vanaf de fabriek in Middlebury (Chicago) naar Las Vegas in ruim 3 weken.

Route 66 en Nationale Parken Laatste bericht door Monika op zondag 18 aug 19 om 22:07

Hallo daar! Leuk dat je ons reisverslag bezoekt. Wij (man, vrouw, twee zonen van 19 en 16 jaar), gaan deze zomer de Route 66 van Chicago naar Los Angeles rijden! In Arizona ruilen we een flink deel van de Mother road in om de Nationale parken in Utah te bezoeken. We hebben een SUV gehuurd en slapen onderweg in hotels. Reis je mee? Groeten, Monika

Pre-honeymoon van Chicago naar L.A. Laatste bericht door Lennard & Sherida op maandag 18 jun 18 om 15:16

Wij, Lennard en Sherida, vertrekken op 13 mei naar Chicago om te genieten van onze laatste reis als "vrijgezellen". Met de camper zullen wij 6000 km afleggen, op 19 verschillende plekken slapen, 3 keer de klok verzetten en 9 staten doorkruisen. Via parken en steden, als Monument Valley, Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, Sequoia, Yosemite en San Francisco komen wij op 5 juni aan in L.A., waarna we na 2 dagen weer naar huis zullen vliegen.

Route 66 revisited Laatste bericht door Dien en Ruud op maandag 30 apr 18 om 13:12

Wij, Dien en Ruud hebben in 1965 na 1 1/2 jaar gewoond en gewerkt in Newark, N.J., deze route als onderdeel van een rondreis door de US met onze VW en tentje gemaakt in 6 weken. We kregen zin om een deel van deze tocht in tegengestelde richting met een camper te maken. Daarom hebben we besloten om direct na ons winterverblijf in Oostenrijk de overtocht te maken en gebruik te maken van de wegbreng mogelijkheid. We zijn benieuwd hoe het campere

Florida en ABC eilanden Cruise Laatste bericht door Florida ABC op woensdag 27 mrt 19 om 15:51

Vanmorgen aangekomen in Fort Lauderdale nu op het vliegveld en naar Atlanta vandaar naar Amsterdam met de KLM. Ff nog een frappauccini bij Starbucks en dan hop over the Ocean toe home.  Wij hebben geweldig genoten en keren weer huiswaarts naar de hondjes en een ...

Jan en Kitty naar Wouter, New Orleans, Florida en New York Laatste bericht door Jan en Kitty op dinsdag 30 sep 14 om 13:34

30 September Onze laatste dag in New York. We zijn vroeg wakker en kunnen rustig aan doen. We ontbijten en pakken alvast in hoewel we bagage kunnen laten staan tot we New York verlaten. Om 10:15 wandelen we Central Park in om aan de oostkant uit te komen bij het Guggen...

Reis Middlebury-San Francisco(wegbrengcamper) Laatste bericht door Hennie op donderdag 19 mrt 20 om 03:21

Vanochtend vroeg opgestaan, 06.00 uur. Koffers inpakken hadden we gisteravond al grotendeels gedaan. Al het water enz. geloosd. Na ontbijt en afwas om 08.00 uur bij de receptie, waar we de propaan tank konden vullen. We moeten de camper namelijk vol ( ook tank) inl...

5 staten Laatste bericht door Moon, Cor, Marc op maandag 10 jun 19 om 17:24

Drie volwassenen die graag een stukje ahum rijden - deze keer door 5 staten- om al het moois te bekijken en te beleven.