Eerste dag 27 Mei 2008

Door Kramer - 28-05-2008 16:21 Lezers,

Ik ( Henk ) zal proberen een verslag bij te houden van de USA campertocht met Sophie en Susanne.
Onze reis gaat van Atlanta, Little Rock, Memphis, Nashville, Louisville, Pittsburgh, Moneta, Winston Salem (waar wij in 1986 hebben gewoond), Charleston aan de kust weer naar Atlanta waar wij op 26 juni weer vliegen.

EERSTE DAG 27 mei 2008
's morgens om 5.30 uur bij Georg zijn huis aangebeld, hij was zowaar wakker om ons naar Schiphol te brengen. Ik heb zelf maar gereden en wij kwamen na de dagelijkse file om 7.45 uur aan op Schiphol. Vliegtuig vertrok op tijd en kwam ook op tijd in Atlanta aan.
Toen met de taxi naar het verplichte hotel om een nacht te acclimatiseren, die verplichting hebben de Amerikanen ingesteld alvorens je met de camper de weg op mag.
De dames hebben wat op de hotelkamer liggen luieren waarna wij zonodig naar een Mall moesten met de trein/metro voor de bestellingen van Georg.

Susanne:
Aangekomen bij de (Lenox) Mall kon ik mijn geluk niet op met de winkels waar ik zo van houd: 'Hollister' en 'Abercrombie & Fitch'. Voor Georg moest ik wat meenemen en voor mijzelf natuurlijk ook.
De Mall was heel ruim/groot en mooi ingericht, .zoals eigenlijk alle Malls in Amerika eruit zien.
Henk heeft een mooi en lekker geurtje gekocht van 'Abercrombie & Fitch' en ikzelf eentje van 'Hollister'.
Voor Georg bij 'Abercrombie & Fitch' een paar slippers (bruine) en een mooie blauwe zwembroek. Ikzelf heb 4 shirtjes en dus dat geurtje (komt nog wel meer bij deze vakantie :P )

Na het shoppen zijn we naar "Ruby Tuesdays" gegaan om heerlijk te eten. Henk en ik hadden samen een plate gedeeld: Spareribs en Garnalen. Sophie had een Peppercorn Surloin, beide gerechten met Aardappelpuree, broccoli en een broodje. Daarnaast hadden we alle 3 nog een Salad Bar erbij (Een lange tafel met allerlei salade artikelen om lekker je eiegen salade in elkaar te zetten). Henk had 2x een halve liter Amerikaans Tap bier gehad, Sophie een lekker glaasje witte wijn en ik Dr. Pepper (soort van Cola).

Henk:
Toen weer terug naar Hotel waar de meiden direct op bed gingen en ik mijn sigaar nog heerlijk buiten in 25 graden celcius heb gerookt.
Het was inmiddels 7 uur 's ochtens nederlandse tijd, dus na 26 uur wakker te zijn geweest was het ook voor mij tijd om te gaan slapen.