maandag 30 juni

Door Jaap, Yvonne, Jelle en Djoeke - 01-07-2008 07:01 Hallo allemaal,

Gisteren hebben we een dag Vancouver bekeken. Met name Stanley Park en het havengebied. Errug mooi. We zijn ook nog met de (veer)boot naar Noord Vancouver geweest. Ook dit was erg leuk. Veel bedrijvigheid in de zin van muziek en leuke winkeltjes.
Het weer was zeer warm (tropisch). 's Avonds lekker uit eten geweest en daarna heerlijk slapen. We hebben toch nog wat last van een jet lag, want om 04.00 uur waren we weer wakker. Gelukkig lukt het wel om nog wat te slapen.
Vandaag na het ontbijt cruise canada gebeld, die ons meldde dat we pas om 14.30 uur de camper konden ophalen. We hebben nog wat gewinkeld en toen we na een leuke taxirit om 13.30 uur aankwamen was het er loeidruk met wachtende mensen. Het bleek dat ze 52 campers moesten uitgeven.............., grote stress en grote vertraging. Uiteindelijk kregen wij om 16.00 uur onze camper.
Toen zijn we op weg naar Hope gegaan. Onderweg boodschappen gedaan en mooie bergen om ons heen gezien, met besneeuwde toppen en veel watervallen....prachtig, zo anders dan in Nederland.
Om 19.00 uur waren we op de camping en hebben ons gesetteld en zijn nu moe maar voldaan.
Het is nog steeds tropisch warm en de eerste muggen hebben ons bereikt.

We kunnen nog steeds geen mailtjes verzenden (wel ontvangen). Wie o wie helpt ons aan de oplossing? Een ander probleem is dat we wel foto's kunnen plaatsen,maar dat jullie dat niet kunnen zien. Als onze mail het weer doet zullen we kijken of we beter de verhaaltjes per mail kunnen versturen, met foto's.