2e dag auto en camper ophalen

Door Carla en Gijs - 29-06-2008 04:50 vanmorgen vroeg opgestaan,wel honderd keer wakker geweest  door het tijd verschil.
ik ging een bakkie koffie halen in de lobby, en daar zat marrie al, was ook vroeg wakker geworden en had al honger,
jack en de meiden lagen nog op bed.
na een echt amerikaans ontbijt,hadden we besloten om eerst de auto te regelen,en marrie is haar toilettasje kwijt geraakt in het vliegtuig, haar medicijnen zaten erin, en wat make-up.
eenmaal aangekomen met de schuffle bus ,eerst achter haar tasje aan, dat is mislukt, niemand aanwezig bij de balie, dus met de trein door gegaan naar de auto rental.
ik had de papieren gegeven, en die meneer vroeg met hoeveel personen wij in de auto moesten ,en dacht dat het misschien handiger was als we met bijbetaling een wat grotere auto namen, dat leek ons een goed idee alleen wat moest dat kosten, jack had gisteren al aan de telefoon gevraagd wat het ging kosten, dat was 30 dollar per dag!!! en vandaag was het 14 dollar!!! wij snapte daar niets van , en hebben toch besloten om het wel te gaan doen.\
de auto stond in de garage, en toen we daar aan kwamen keken we onze ogen uit, wat een super ding, groot, luxe, alles erop en aan ,gijsje had al meteen ontdekt dat er twee open daken in zaten.
toen moesten we nog de camper op gaan halen, daar ging het erg snel, vergeleken met vorig jaar waren we nu echt heel snel klaar.
ik zou achter jack aan gaan rijden, maar ik had al snel door dat dat niet ging werken, en ben op de tom-tom maar naar de plaats van bestemming gegaan, en dat was natuurlijk de wall-mart!!
eenmaal aangekomen lekker wezen schoppen, ik moest alles kopen om te slapen tent, slaapzakken,luchtbed,dat was zo geregeld,er waren alleen nog roze slaapzakken, maar gelukkig heb ik een kind die niet om kleur geeft, dus roze was goed!!
alles in geladen, en op naar de camping, die was niet ver van de wall-mart vandaan dus die hadden we zo gevonden, eenmaal aangekomen op de camping, kon mijn tent nergens staan , de grond was een en al steentjes, dus we hadden een probleem!
maar gelukkig kwam jack met een goed idee (en ook gelijk zijn enigste in de vakantie)om de auto bij de camper neer te zetten en het luchtbed achterin, en slapen maar!!!
zo gezegd zo gedaan,het luchtbed pastte helemaal in de achterbak, dan kan je wel nagaan wat een bak van een auto we hebben!!
gijsje ging gelijk slapen, en ik volgde al snel al kon ik niet slapen ,het lag best lekker en keek omhoog tegen de sterren hemel aan want het dak was open,ik wist even niet hoe dat weer dicht moest ,dat dashboard lijkt wel een vliegtuig cabine,ik lag heerlijk en genoot van de sterren aan de hemel, en van dat mannetje wat naast me lag te ronken,wie had dat ooit gedacht dat wij in een achterbak moesten slapen spannend want het is ook nog verboden.