Dag 5 (16-07-08) : Camper ophalen / Zwemmen in meer / Herten gezien

Door Ronald Bloemendaal - 18-07-2008 16:33

’s ochtend na het ontbijt in het Super 8 motel is Ingrid gaan rijden.  Zij heeft mij gedropt bij de camperverhuur en is zelf doorgereden naar de luchthaven van Washington (Dulles).  Immers moe(s)t daar de huurauto (officieel voor 8:30 uur) ingeleverd worden.   Dat werd rond 9 uur.  Ik heb ondertussen de camper in ontvangst genomen, een instructievideo gekeken en nog wat extra uitleg gekregen.  Daarna ben ik ook naar Washington Dulles Airport gereden.  Toen samen genieten van de (grootte van de) camper, spullen inladen en rijden maar.

We leven 30 dagen in die cemper dus moeten we zorgen voor een standaard uitrusting.  Dus .... boodschappen doen, heel veel boodschappen.

Het was weer prachtig weer en we zaten op een schiereiland met veel water  her en der.  Dus moesten we maar eens lekker bij het water gaan lunchen en gaan zwemmen.  Zo gezegd zo gedaan.  Eerst lunchen bij een speelplaats met picknickbanken.  Daarna zwemmen.  Niet allemaal hadden we al onze zwemspullen (missende koffer), maar daar werd een mouw aan gepast.  We zaten op een prachtig plekje op een uitloper van een rivier, bosrijk en volledige rust.  Ondertussen zijn we gebeld door Lufthansa.  3,4,5 keer gemiste oproepen.  Dus ik terug bellen.  Blijkt dat onze 3e koffer (de grote sporttas) is terug gevonden.  Later op avond iemand van Lufthansa gesproken.  Beste oplossing is dat de tas bezorgd wordt op een camping waar wij op dat moment zijn. Dus dat moet dan maar zo gaan gebeuren.  Later weer verder noordwaarts gereden en bij het oversteken van een rivier besloten we in het begon van de avond een plekje voor de nacht te zoeken.  Die vonden we op een parkeerplaats bij een jachthaven met vele bootjes.  Daar lekker eten gekookt en buiten gegeten net voordat het donker werd.  Toen het donker was hebben we tijdens een kleine wandeling nog 2 hele grote herten gezien op 10 m. afstand en later nog één weg springend.  Leuk!  Vervolgens onze 1e nacht slapen in de camper.