zon

Door Drieverhoef - 27-07-2015 02:52

Gelukkig zitten we op dit moment weer van de zon te genieten. De reis naar Vancouver is prima verlopen maar wel in de regen. We kwamen aan bij de camping en wilden het liefst direct weer omkeren, het leek meer op een camperverkoop plaats dan een camping. Relax, morgen kijken we verder. Toen bleek dat we ook de reis nog iets bij moesten stellen, de veerboor van Vacouver eiland naar Olympic bleek iets lastiger dan verwacht. Nu zitten we op een mooie camping van waaruitwe morgen de veerboot richting Olympic hebben gereserveerd, om 11.00 varen we. Even stress maar prima nu. We zijn naar het dichtsbijzijnde winkelcentrum gelopen, hebben daar een snelle hap genuttigd en paraplu's gekocht. De volgende morgen optijd naar de bus om naar de hangbrug van Vancouver te gaan. Daar aangekomen bleek dat een echte attractie te zijn, een rij van hier naar ginder! Even vragen naar de kosten, 40 dollar pp, ja zijn ze helemaal gek geworden, dat doen we niet! Wij de rij weer uit, ondertussen ging de zon schijnen, heerlijk! Wij naar het centrum, de I snel gevonden en daar kregenwe prima info, we hebben heerlijk door Vancouver gelopen. 's avonds hadden we kaartjes voor een baseball wedstrijd, een ervaring rijker! Volgens mij ging het daar meer om het eten dan de sport, het spel kon mij ook niet boeien, maar wat een vertoning is dat zeg, hele familie, vreten te over, maar wel voor veel! Waar betalen ze het allemaal van, het is een uitje! Echt leuk om mee te maken. Toen terug met de metro, zoeken naar de aansluiting voor de camping, dit was even lastig maar op advies van een aardige local namen wij de seebus, ook leuk, daarna een gewone bus en we waren weer op de ...camping. Uiteindelijk was deze prima, rustige nachten, geen trein, rustige buren, dus geen klagen. We kwamen inde regen en gingen vanmorgen weer in de regen weg. Wat een geluk hadden wij onze staddag! Zo maar eens even koken en dan nog een stuk lopen richting de zee, we zitten hier in een heel mooi gebied! Groeten van ons.