Duizend eilanden en familie bezoek

Door Dick&Mieke - 14-08-2010 01:09
Woensdag 11 augustus

In de loop van de ochtend hadden we de camping verlaten en zijn richting Kingston gereden.
Daar aangekomen hebben we een cruise geboekt met lunch. De tocht duurde ong 3 uur.
Daarna zijn we naar Iroquios gereden naar nicht Connie. We waren daar om een uur of zes s-avonds ze waren net klaar met melken. Elke morgen rond half zes moeten ze weer melken dus waren we niet laat naar bed gegaan. De camper hadden we geparkeerd in de tuin die is groot genoeg.

Donderdag 11 augustus

We waren weer vroeg wakker en zijn na het ontbijt net Connie naar Tiny gereden die woont in het bejaardenhuis in Morrisburg. Ze vond het leuk om ons te zien en sprak nog goed Nederlands.
Daarna hebben we een beetje rond gewandeld in een park en langs de Laurens rivier gelopen.
's-avonds hebben we bij Connie gegeten en weer op tijd naar bed gegaan.

Vrijdag 12 augustus

Om een uur of negen 's-morgens hebben we met Connie nicht Debbie opgehaald en zijn naar Winchester gereden. We hebben daar het ouderlijk huis van Connie en Debbie gezien.
Hun broer Ted had een nieuw huis gebouwd daar. De weg waar hij woont heet Bongers road. De straat is vernoemd naar Ome Martien omdat hij daar het langst heeft gewoond.
We hebben er een foto van gemaakt.
Daarna hebben we sluizen in Smith Falls gezien hoe daar kleine bootjes doorheen moesten varen.
De sluizen moesten met de hand geopend worden, daarna het stadje ingelopen erg toeristisch en geluncht. We zijn ook nog naar de begraafplaats geweest in Winchester waar Ome Martien en Tante Marietje begraven zijn en hebben het huis gezien waar ze geboren zijn. De verhalen die ze vertelden waren erg interessant.
Om een uur of drie hebben we afscheid genomen van elkaar en zijn richting Ottawa gereden. We staan nu op een camping in de buurt van Ottawa. En blijven hier een nachtje.
Morgenavond gaan we naar nicht Monica en blijven daar een nacht staan met de camper.