Capitol Reef

Door De Ankertjes - 30-07-2008 05:09 Dinsdag 29 juli
Vanmorgen zijn we om 10 uur vertrokken, we hadden allemaal niet zo best geslapen dus we waren iets langer blijven liggen. Vandaag zou het ook niet zo'n lange dag worden, we moesten maar zo'n 200 kilometer rijden. Al met al zijn we onderweg vrij veel gestopt en waren we om haf 5 op de camping.
Onderweg hebben we hertjes gezien, Chantal en ik zijn er heel zachtjes achteraan gegaan en hebben ze op de foto gekregen. Echt heel leuk!
We zijn vandaag Capitol Reef National Park al ingeweest omdat we morgen er nog wel doorheen rijden maar er niet zo veel tijd over is om echt uitgebreid te stoppen.
Het is ook een prachtig park maar wij vonden het tot nu toe het minst mooie maar we zijn ook behoorlijk verwend de laatste tijd natuurlijk!
Foto Capitol Reef
Bij aankomst op de camping bleek dat er in de winkel die er zou zijn bijna niets eetbaars te vinden was voor vanavond. En we hebben echt het plan om wat vaker zelf te koken want sommige broeken zitten al wat strakker dan aan het begin van de vakantie. We hebben de camper weer losgekoppeld en zijn naar een grote supermarkt gereden. Veel ingeslagen zodat we voor 3 dagen eten en drinken bij ons hebben, vriezer gevuld.
Vanavond hebben we kip met Ceasar Salad gegeten en vers gebakken garlic bread uit ons oventje, het smaakte heerlijk.
We zitten nu aan de koffie, de mannen zitten buiten, Jerôme had weer hout gevonden en het vuur knappert weer lekker. Ik zit binnen met Chantal het verhaal te maken.
We gaan nu gezellig bij de mannen zitten en vertrekken morgen richting Monument Valley.