We zijn onderweg

Door de Meesters in Californië - 07-08-2008 01:57 Na een lange vliegreis zijn wij zaterdagavond in L.A. aangekomen. Met een shuttlebus zijn we naar ons hotel Haciënda gebracht. Na het eten van een heerlijke steak konden we ons eindelijk overgeven aan SLAAP. Negen uur tijdverschil, dat merk je.

Zondag zijn we met de metro naar Hollywood, Santa Monica en Beverly Hills gegaan. En ja hoor, we hebben celebrities gespot... Althans voor Martin en Annemarie waren ze onbekend, maar volgens de kenners waren het Blake Lively (Serena van der Woodsen) en Penn 'nogwat'  (Denn Humprey) van Gossip Girl.

Maandag was het zover! We konden de camper ophalen. Met de taxi naar Cruise Americ gereden en daar stond-tie klaar.
Tijdens onze eerste rit hebben we meteen gezorgd voor wat uitdagingen.......draaien in een straat, rijden in de spits van L.A. en 100 meter achteruitrijden met zo'n joekel van een camper niet niks!

Aan het begin van de avond gearriveerd in Palm Springs, midden in de woestijn en ca. 40 graden C.!
Dankzij het technische vernuft van Martin(daarvoor eeuwige roem) en telefonisch contact met de camperboys van Cruise America lukte het ook om de airco aan de praat te krijgen, een verademing was dat!
Susan en Lauri hebben de avond drijvend in het zwembad doorgebracht, Marloes en Annemarie hebben er ietwat apatisch bijgezeten en Martin was dus lekker aan het klussen ;).

De volgende dag zijn we dwars door de woestijn met veel lange rechte wegen naar Arizona gereden.
's Midags arriveerden we in Havasu City én daar was het nog warmer, ca. 44 graden C.
Dus met z'n allen in het zwembad gelegen, veel drinken (ja ook rose, maar natuurlijk ook water) en weinig gegeten.
En 's nacht hadden we het koud, heerlijk!

Vandaag na een bezoek aan de Wal Mart in 2,5 uur doorgereden naar Seligman aan de route 66.
In deze 2,5 uur daalde de temperatuur van ca. 44 graden naar 18 graden!!
Dus eindelijk tijd om iets op deze site te zetten. Foto's volgen nog.
Morgen gaan we naar de Grand Canyon.