Aangekomen in canada

Door De Bootsma's - 28-07-2008 19:14 Beste allemaal,
Hier het eerste bericht uit Canada. Het is nu maandagochtend 10.15   9 uur vroeger als in Nederland. We hebben een prima vlucht gehad met mooi weer en veel goede uitzichten. Hadden prima plekken 2 aan 2 achter elkaar. In een kleine 10 uur stonden we in Vancouver. Ellen haalde ons op en na een rit van een uur kwamen we bij de Ferry aan. Hier moesten we een 2 uur wachten. In die tijd wat gegeten en lekker uitgeteld gezeten. Na een boot reis van 2 uur en daarna nog een half uur rijden waren we bij Harmen en Ellen thuis. Voor ons was het dipe in de nacht, hier was het pas 20.30. Wat gekletst en de bedden opgezocht. De vrijdag waren we gigantisch brak. Deze dag in Chemainus rondgelopen. De zaak van Ellen bezocht en bij Harmen in de haven geweest. Leuk om nu te zien wat broer en schoonzus hier doen. 's avonds laptop gekocht en deze zaterdag gereed gemaakt. Het was een regendag dus lekker rustig aan gedaan. 's avonds nog even in de jacuzzi gezetent. Zondag met z'n vieren naar Nanaimo geweest en daar in heerlijk weer rondgelopen bij het water. We beginnen nu net allemaal bij te komen van het tijdsverschil, zo ook met de toilet gang.......  . Vandaag gaan we met H & E naar Victoria en vanmiddag halen we de motorhome. Daarna gaat het feest beginnen. Hebben al de nodige boodschappen gedaan en zullen deze vanavond nog wat aanvullen. Vanavond ook de koffers overzetten naar de kasten en morgen vertrekken we voor de rondreis van 3 weken. Eerst naar het noorden van het eiland en donderdag 18 uur op een ferry richting Alaska. Zal een belevenis worden. Nou tot zo ver even een berichtje. Groetjes van ons allemaal.
 Nou dat ging niet helemaal goed, bericht is niet verzonden. Het is nu 22.00uur en we heben geen motorhome. Jullie begrijpen dat er wat lelijke woorden zijn gevallen. Harmen en ik vertrekken over een paar uur om de ferry naar Vancouver te pakken om 05.00uur om daar een motorhome te halen. Dat gaat dus niet lekker. later zal ik vertellen wat er is gebeurd........