in New York

Door Peter en Leny - 28-09-2008 19:11 Hehe, eindelijk een internet shop gevonden.
Dit viel niet mee want elke Amerikaan heeft zijn eigen PC, laptop of i-phone waarmee ze wireless internetten en dit terwijl bij ons op elke hoek een internetwinkel is te vinden.
Onze reis verliep heel voorspoedig, alles op tijd en maar 15 dollar aan drank gedronken in het vliegtuig (nou dan weet je het wel Eric).
Op New York was het schrikken want er bleef maar 1 koffer op de band over die wel heel veel op die van ons leek, alleen een stuk kleiner. Dus: koffer pleite, dan spookt er van alles door je hoofd.
Na wat heen en weer vragen bij mannetjes met petjes en vrouwen met dikke billen gingen we zonder de koffer de douna door. Buiten aangekomen zagen we een echtpaar die met wat andere mannetjes met petjes, vrouwen met wel een lekkere kont, stonden te praten met ja wel hoor, onze koffer. Wat een opluchting.
Het hotel is heel mooi en luxe maar wel een uur reizen naar downtown Manhattan. De eerste dag zijn we gelijk op pad gegaan, zomaar ergens een metro uitgestapt en we vielen met onze neus in de boter, want het was in Greenwich Village, een prachtige wijk met heel veel groen en Engelsachtige huizen. Happie gegeten en toen terug en om 9 uur naar bed, jullie tijd 3 uur snachts dus waren we 22 uur op, bekaf dus zonder sex slapen.
Zaterdag 7 uur op, ontbijte en gelijk pleite. Het weer was zwaar bewolkt, gelukkig bleef het wel droog en hebben we een hoop interessante gebouwen gezien, op Times Square geweest en de moordplek van John Lennon bezocht met bijbehorende gedenkplek in Central Park, waar we daan ook gelijk een grote wandeling hebben gemaakt. Daarna konden we geen poot meer verzetten, dus met de bus terug. Lekker gratis, want die domme toeristen hadden niet door dat je een kaartje bij de metro moest kopen voor de bus. Maar de chauffeur was erg aardig en zei: have a nice day. Dat bevalt ons wel dus gaan we het straks weer proberen (geintje). Vandaag is het waardeloos weer met veel regen dus Macy's het grootste warenhuis ter wereld in, het Garnd Central bezoeken en misschien nog naar het New York City Museum. Tijd is op, wij gaan de regen weer in. Wordt vervolgd......................... liefs Peter en Leny