Laatste log

Door Michal en Lydia - 03-07-2009 06:38 Hello,

Gisteren zijn we in San Francisco aangekomen en hebben daar nog de beroemde Victoriaanse huisjes bekeken. Daarna zijn we naar de camping gereden en hebben vanaf daar de ferry naar de stad genomen. We moesten nl. nog een bezoekje brengen aan Pier 39, want dat is zo ongeveer de bekendste plek van San Francisco  Hier lagen ook allemaal zeeleeuwen te zonnen, dat was een erg leuk gezicht. Na een wandeling langs de boulevard en een heerlijk pizza-buffet zijn we terug naar de camping gegaan.

Vandaag hebben we alles ingepakt en de camper schoongemaakt en ook nog even naar een outlet centrum in de buurt geweest. We zijn al ingecheckt voor onze vlucht en hebben stoel 17D en E bemachtigd. Dit zijn 2 stoelen naast elkaar in een gedeelte met maar een paar rijen, dus niemand naast je en een beetje rust om je heen. We zijn benieuwd..

Nu zijn we de laatste dingen aan het schoonmaken en morgenochtend vroeg legen we alle tanks en maken de laatste dingen schoon en dan rijden we terug naar het verhuurstation. Dit is ongeveer een uur als het verkeer mee zit. We willen daar rond 8 uur zijn, dus vroeg op

Bedankt voor het meelezen allemaal, dit zal het laatste bericht vanuit Amerika zijn. We vliegen morgen (vrijdag 3 juli) om 15.10 uur lokale tijd naar huis terug en zullen rond 10.30 uur op Schiphol aankomen. Dan begint het normale leventje weer  Uiteraard gaan we snel aan de slag met de foto's en film, zodat we binnenkort nog meer van onze reis kunnen laten zien.