nieuwsbrief 6

Door Paula en Maarten - 25-05-2009 03:51 zondag 24 mei 2009

Lieve allemaal,

Op de vorige camping in Colorado Springs hadden we helaas geen internet verbinding, vandaar dat onze nieuwsbrief nu pas komt.
In ColoradoSprings hadden we twee vrije dagen. De eerste dag zijn we 's morgens door vrienden Miep en Wim, die op bezoek waren bij hun zoon en schoondochter opgehaald. Eerst zijn we door het prachtige natuurpark "GARDEN OF THE GODS" gereden, daarna zijn we naar het huis van de zoon gegaan, hebben er koffie gedronken, geluncht en het huis met schitterend zicht op de bergen bewonderd.
In de namiddag begon het helaas te betrekken en dus zijn we in de camper gebleven. 's Avonds hadden we met z'n allen een salade-buffet. Elk koppel moest een salade maken en we konden dus van 12 verschillende salades genieten.
Gisteren zijn we 0m 9'45 uur met de bus naar het oude deel van Colorado Springs gegaan, waar tot onze vreugde een braderie was t.g.v. memorial-day.  We hebben genoten van een heuse Western-show, compleet met goede en slechte cowboys, een sheriff, een saloon, een jail en er werd geschoten bij het leven! \De dames van lichte zeden ontbraken natuurlijk ook niet. Het was kostelijk om te zien.

's M iddags zijn we naar MANITOU SPRINGS geweest, een buitenwijk van COl.Spr. geheel in oude  stijl met veel kleine winkeltjes en barretjes, heel gezellig.

Vandaag was de rit naar DENVER en onderweg hebben we de Air-Force Academy bezocht. Tot onze vreugde was er in de CHAPEL  een dienst tg.v. van het afstuderen van de Academy class vanf 2009.
We hebben de hele dienst meegemaakt en de preek beluisterd van Chaplain, Colonel Tate.
Na bezoek van het Visitor-centrum zijn we door gereden naar Denver. We stonden nog maar net of een geweldige onweersbui barstte los. Gelukkig zitten we droog en maken daarom van de gelegenheid gebruik om jullie te berichten.
Veel groeten van Paula en Maarten.