nieuwsbrief 13

Door Paula en Maarten - 19-06-2009 06:19 Page,  donderdagavond
Lieve allemaal,

Internetten is en blijft een probleem in het grote Amerika. Onze hele nieuwsbrief was klaar en ineens internet weg!!
Afgelopen zondag hadden we een vrije dag in ZION nat.park. Met de shuttlebus konden we tot het einde van het park rijden en daar hebben we twee mooie wandelingen gemaakt.(zie foto) Het was prachtig weer en een soort eekhoorn sprong in het rond.
's Avonds hadden we restjesavond! De tafels stonden vol met halve flessen wijn, resten worst, kaas, pinda's en wat dies meer zij!! Dat werc dus vanzelf een gezellige avond.

Maandag was de reisdag naar Las Vegas. Dat was voor het grootste deel autoweg en omdat er weinig parkeermogelijkheden waren, reed iedereen door. Het was een mooie camping, maar ook daar was Internetten een probleem. 's Avonds was het afscheiddiner in het restaurantop de camping. Er werdniet alleen gegeten en gedronken, maar ook gezongen en sketsjes opgevoerd. Het was reuze gezellig.

Dinsdag gingen we met z'n allen om 15 uur met een speciale bus naar de stad en om 23 uur werden we weer opgehaald, maar eerst............ moesten we de koffers pakken en de camper leegruimen.
Dat was een hele klus want alles bleek ineens niet meer in de koffers te passen!

Woensdagmorgen hebben we de camper, gedlukkig schadevrij, teruggebracht naar het verhuurbedrijf.
Daarna werden we naar het Golden Nugget Hotel gebracht voor de laatste overnachting in L.V.
Na het gezamelijk ontbijt van vanmorgen, ging de groep naar het vliegveld en wij gingen onze auto ophalen bij Alamo. Het is een DODGE 6 cl. 4x4 een heerlijke auto.

Intussen is het 22 uur en voor ons bedtijd, want morgen volgt een rit naar Durango.
We wensen jullie het allesbeste, geen zorgen om ons want het gaat prima!!
Veel groeten van Paula en Maarten.