Woensdag 15 juli

Door Willian, Diana, Esmee en Daan - 18-07-2009 06:48

Na een heerlijke nacht en een goed ontbijt vertrokken we richting Reno. Maar we wilden dit keer niet zo ver rijden, dus ons plan was om halverwege een camping te zoeken om te overnachten.

We stapte steeds uit de auto om mooie watervallen en bergen met sneeuw en een echte vulkaan op de foto te zetten. De kinderen vonden het ook prachtig en Esmee vroeg steeds, mag ik deze foto dan meenemen naar school na de vakantie dan kan ik laten zien dat ik bij een echte waterval, een echt vulkaan en in echte sneeuw heb gespeeld, anders gelooft juf me nooit. Daan vond het vooral erg vreemd dat er zoveel sneeuw lag, het is toch zomer zei hij steeds, dat is toch gek.

Toen we het park uitreden werden de wegen weer wat normaler en saaier. Maar het blijft een stuk mooier dan we gewend zijn in Nederland.

Op een gegeven moment sloegen we een verkeerde weg in, maar die kon ook als we naar de camping wilden die we op de kaart hadden bedacht. Alleen die weg was grijs (unpaved road) en we reden liever op roze wegen (principel highway). Maar ja, we waren ‘m nu toch al ingeslagen en het was nog korter ook naar de camping en hij was redelijk te doen. Maar na 20 mile werd de weg ineens super stijl en onverhard en eenbaans, nou daar konden we echt niet door, dus wij weer helemaal terug. Hier hebben we dus 40 mile en 1,5 uur verspeeld. Maar ja, daar kom je ook wel weer overheen.

Om 4 uur kwamen we bij de camping aan. Hij leek erg op dan andere twee camping die we al bezocht hadden, behalve dat het hier veel mooier lag. Er was haast niemand en we hadden een privé strandje aan een meer waar we konden zwemmen. Dat hebben we dan ook lekker gedaan en daarna zijn we gaan eten, pizza’s eten, kampvuur, douchen en naar bed.