The sunshine state, st. Augustine

Door Mariska & Brend - 27-07-2009 04:02 Hoi Allemaal,

We zijn aangekomen in de sunshine state: Florida. Nou ja, the sunshine state, niet dus!!! We waren nog maar net in Florida of het begon te regenen. Het is hier tot nu toe ook behoorlijk bewolkt, voor het eerst deze vakantie. Het mag de pret niet drukken!

Vanmorgen eerst lekker wakker geworden met roomservice in het marriot hotel:

Het was een continental breakfast. Bij het ontbijt zaten ook aardappelen met ketchup. Blijkbaar eten de amerikanen dit bij het ontbijt. Wij in ieder geval niet. Dat is dan ook het enigste wat we hebben laten staan, voor de rest was het prima om mee wakker te worden.

Na het ontbijt dus richting Florida. Het was weer een prima reis en alles is goed gegaan.

Eenmaal aangekomen in st. Augustine hebben we snel ingecheckt en zijn we het plaatsje gaan verkennen. st. Augustine is het oudste stadje van Amerika. Ook ligt hier "the fountain of youth". Omdat we allebei geen 20 meer zijn moetsen we dus wel even richting deze fontein om de eeuwige jeugd te behouden. Uiteraard betaal je entree om de fontein te zien maar dan krijg je ook echt een bekertje met water uit deze fontein.

Hier poseert mariska bij de fontein, zien jullie het verschil al ;-)

Brend is in ieder geval al zijn grijze haren weer kwijt.

Na het plaatsje te hebben verkend zijn we terug gegaan naar het hotel om even op te gaan frissen voor het eten. Bij de hotelreceptie hadden ze het restaurantje "raintree" aanbevolen. Daar zijn we dus heen gegaan. Het was er echt heeeeeeeeeeeeeel lekker eten. Eindelijk weer een beetje normaal eten zonder dat er patat bij zit of een hamburger. Mariska had de catch of the day en Brend zat aan de lasagne. De locatie was ook heel mooi en we hebben er samen ook echt heel erg van genoten:

Morgen vertrekken we hier weer. Dit is de laatste locatie waar we maar 1 nachtje blijven. Morgen gaan we naar Orlando (3 nachtjes) en daarna naar onze eindbestemming, Miami (5 nachtjes). In Orlando gaan we seaworld en Universal Studio's bezoeken. Uiteraard houden we jullie zo veel mogelijk op de hoogte.