Universal studio's

Door Mariska & Brend - 29-07-2009 04:39 Hoi allemaal,

Zoals gisteren al aangekondigd stond vandaag Universal Studios op de agenda. De wekker om 7 uur gezet en na het wakker worden en het douchen richting Universal Studios balie in het hotel. We hebben de "1 day 2 parks" passen gekocht zodat we zowel Universal Studios als Universal Island of Adventure konden bezoeken.

Als je eenmaal met de auto het Universal terrein op rijdt zit alles er zo gelikt uit. Geen grassprietje staat scheef en alles is tot in de puntjes bijgehouden. We reden rond half 10 het terrein op en het was al behoorlijk druk met auto's. Om 10 uur liepen we eindelijk voor de deur van Universal Studios:

Deze foto is eigenlijk aan het einde van de dag genomen maar we doen net alsof dit de eerste is, okey? Mooi!

Het eerste park wat we bezochten was Universal  Studio's zelf. Dit park heeft echt hele leuke attracties zoals: The Bart Simpson ride, Twister, Jaws, The mummy, Disaster movies en Men in Black:

Bij deze laatste attractie zat je in een karretje en kreeg je een lasergun en daar moest je de aliens mee neerschieten onderweg. Dit terwijl je alle kanten op werd gegooid. Erg leuk om te doen en heel mooi gemaakt. Uiteindelijk bleken we geen van beide geschikte MIB's te zijn.

Na het Universal Studios park zijn we rond 15:00 uur richting Universal Islands of Adventure gegaan. DIt park is ook van Universal  maar is een heel eigen park. Dit park was ook erg leuk om te zien maar mochten mensen ons vragen om te kiezen dan is de eerste leuker.

Universal Island of Adventures is opgedeeld in een Jurassic park gedeelte, the lost continent, toon lagon, en een superhelden gedeelte. In dit laatste gedeelte staat "De Hulk". Een grote groene achtbaan:

Om 19:30 uur hadden we het wel gezien en zijn we weer richting hotel gegaan, Mariska heeft onderweg nog wel even een mooie nieuwe tas gescoord.

Ook doet "the sunshine state" zijn naam weer eer aan. Het is hier de afgelopen 2 dagen heel lekker warm geweest en zonnig!

Morgen staat er een keer lekker helemaal niets op de planning. Voor het eerst deze vakantie zetten we geen wekker en gaan we lekker uitslapen en daarna bij het zwembad hangen. We beloven dan ook geen mooie foto's morgen.