The End

Door Mariska & Brend - 04-08-2009 06:28 Hoi Allemaal,

Dit was het dan. Onze vakantie is afgelopen. Onze koffers zijn gepakt en morgen vertrekken we weer naar NL. We hebben begrepen dat het in NL ook heel lekker weer wordt dus daar hoeven we nog niet van af te kicken. Helaas is er genoeg over wat we wel gaan missen, wat was het een onwijs gave vakantie voor ons. We hebben zo veel gezien en zo veel gedaan. We hebben wel zo'n beetje alles gedaan wat we vooraf gepland hadden. Achter af gezien is de tijd heel hard gegaan, maar dat is altijd natuurlijk. New York lijkt al weer een eeuwigheid geleden.

Dit is dan ook onze laatste blog, we hopen dat we jullie een beetje hebben mee kunnen laten genieten van onze vakantie. Door het gastenboek hadden we toch ook wel een beetje het gevoel dat we contact hielden met iedereen. De blog en het gastenboek was ook heel leuk om bij te houden en jullie reacties te lezen.

Er zijn zo'n 900 foto's gemaakt. Niet allemaal even goed gelukt maar er blijven er nog heel wat over, We komen deze graag aan jullie laten zien en dan de verhalen er om heen bij vertellen.

Sind de laatste blog hebben we natuurlijk ook nog het e.e.a gedaan:

Gisterenochtend vertrokken we met een excursie richting de everglades. De everglades is een heeeeel groot natuur gebied in Florida waar zo'n 900.000 tot 1 miljoen krokodillen/alligators leven. Het is 1 groot moeras gebied waar je met een air-boat, een boot met een grote propellor er achter, over heen scheurt. Onderweg kun je dan krokodillen spotten die toch wel heel dicht bij de boot komen. Heel leuk om te doen.

Gisterenmiddag zijn we weer lekker op het strand beland:

's Avonds heben we een poging gedaan om te gaan stappen. Dit laatste bleef helaas bij een poging. Het was dan wel zondag maar op een vakantie plek als deze moest dat toch geen probleem zijn. Er was 1 hele hippe club open alleen had deze als thema avond r&b en hiphop. Daar hadden we niet echt zin in de hele avond. Alle andere 3 grote clubs waren gesloten. Helaas kwamern we daar pas achter nadat we bij alle 3 waren langs gelopen. Om 3 uur in de nacht liepen we daarom dus maar weer richting hotel zonder een club van binnen te hebben gezien. Omdat het al zo laat was hadden we geen zin om een blog te schrijven.

Vanmorgen weer eens geen wekker gezet. Om 10 uur werden we wakker en deden vervolgens lekker rustig aan. Om half 1 zijn we Quinta en Andreas op gaan zoeken op het strand en zijn we met zijn vieren lekker gaan eten op de boulevard. 's avonds voor de laatste keer even goed uit eten en daarna naar het hotel om de koffer te pakken. Dat was het dan.

Ons hotel in MIami:

Jullie hebben nog wel de foto's te goed van het baseball:

Bedankt voor alle berichtjes en hopelijk tot snel in NL!!!