Moma, Vrijheidsbeeld en Ellis Island

Door quinta en andreas - 19-07-2009 00:21

Hallo allemaal!

Hier weer een berichtje vanuit NYC. Alles gaat hier prima. Het is lekker weer, hebben een mooi hotel en hebben al veel leuke dingen gedaan. Wel is alles zó indrukwekkend dat we allevier helemaal kapot zijn! Na een aantal uren op pad te zijn geweest, hebben we overal pijn en zijn we doodmoe. Maar dat betekent dat we wel heel actief zijn!:-)

Gisteravond zijn we samen naar the Museum of Modern Art (MoMa) geweest. Er wordt gezegd dat dit het beste museum te wereld is. We hebben veel mooie kunstwerken gezien en hebben zelfs meegewerkt aan een kunstwerk. Vanaf nu zijn wij zelf in het MoMa te vinden, kijk maar naar onderstaande foto's.

Onze namen staan op de muur in het museum geschreven ter hoogte van onze lengte.

Vanmorgen zijn we heel vroeg opgestaan om de metro te pakken naar Penn Station. Daar namen we de boot richting het Statue of Liberty. Na op dit eiland te hebben rondgelopen, zijn we nog naar Ellis Island geweest waar we het immigrantenmuseum hebben bezocht.

Daarna zijn we doorgelopen naar Wall Street. Omdat het zaterdag is, was het niet zo druk. Hieronder zie je dat Mariska en Quinta de grote vlag van Wall Street 'rechttrekken'. :-)

Verder hebben we nog even gewinkeld en rondgelopen over Times Square.
Vanavond gaan we een comedyclub bezoeken. Morgen gaan we even ontspannen. Na de afgelopen dagen zijn we hartstikke moe, dus we gaan rustig aan doen in het Central Park.

Maandag vertrekken we richting Washington.