Vancouver 19-07-10

Door Knoppert - 02-08-2010 22:13 Rond 8 uur was iederen wakker. Ontbeten bij Tim Hortons. Bij Hollister nog even een broek en een vest gekocht. De spullen ingepakt en om 11.30 uur uitgecheckt.
Langs het Olympisch gebeuren gereden maar er was niet zoveel meer te zien. Of zijn we dan toch niet goed gereden? Doorgereden naar West Vancouver. Een halfuurtje aan het strand gezeten en genoten van zee, zon en bergen. Door de villabuurt van Vancouver gereden. Mijn man wilde graag nog een keer een lekkere steak eten. Helaas is dat niet gelukt en is het een snelle hap bij Denny's geworden. Ach wie weet komt er nog een volgende keer .

We hebben de auto rond 15.00 uur teruggebracht. Bij de selfservice op de airport ons ingecheckt. Het vliegtuig vertrekt om 20.20 uur dus we moeten wachten. ('s morgens was er nog sprake van een staking van de fuelfillers maar gelukkig is er nog niets aan de hand)
We hebben buiten gezeten en vertrekkende mensen voor ruim 1,5 uur zitten bekijken. Genoeg te zien als er mensen parkeren en niet gelijk weg rijden. De parkeerwacht is er maar druk mee.
We hebben om 16.30 uur de koffers ingeleverd en zijn door de douane gegaan. De oudste dochter werd nog mooi opgemaakt door een visagist van Dior. Een bakkie gedaan bij Starbucks en op de ipod zitten internetten. Om 19.20 uur konden we boarden. We vertrokken op tijd. Onderweg, toen het slaaptijd werd en de luiken naar beneden waren, viel de verlichting en het videosysteem uit. Dan maar proberen te slapen. Maar ja niet echt gelukt. 2 uur voor de landing ging de verlichting weer aan en konden we weer een filmpje kijken. Onze oudste had het wel gehad en was door oververmoeidheid goed beroerd geworden. Nog 1,5 uur te gaan.
Om 14.20 zijn we geland en om 16.30 uur waren we thuis.

Wij hebben mede dankzij Tioga genoten van de 16 daagse Unlimited Adventure. Een goed georganiseerde, onbezorgde vakantie. Echt top!