Grand Canyon en Monument Valley

Door Erik en Jeanne van Rozendaal - A long time ago
De weblog werkt weer dus hierbij nogmaals ons mailtje van gisteren, nu inclusief foto's.

We hebben onze draai meer dan ...gevonden in ons inmiddels eigen huisje. Dat is een tijd geleden dat we gekampeerd hebben !

Alles aan boord: eigen douche, WC, kookgelegenheid en afwas (nee nog net geen afwasmachine) en een prima chauffeurke, gids, liefste manneke, etc.: die Erik.

Na Los Angeles (van 8-baans naar 3-baans weg), poeh..poeh.. zijn we via Lake Havasu hier was het maar liefst 47 graden !!! naar de Grand Canyon gereden: wat een natuur !

Kunnen alle natuurwonderen nog niet bevatten. Prima camping (zonder voorzieningen) in de bossen. Alles heel goed georganiseerd. Met shuttle-bussen gedropped langs de mooie uitzichtpunten en natuurlijk ook veel gewandeld. Fantastisch ! En dan zondag het voetbal. Ruimschoots op tijd aanwezig in het bomvolle sport-café met en veel Nederlanders zoals wij ook met de Plus-bandjes en Hollandsjaal en oranje petje. Ook veel Spanjaarden merkten we na de volksliederen. Wat was het spannend en want waren we uiteindelijk teleurgesteld in het verlies van Nederland. Nederlanders "dropen" snel af of moesten nog verder reizen naar o.a. Las Vegas. We hebben ons niet meer "bezat", een gezonde maaltijdsalade gegeten en lekker op tijd naar bed.

Heerlijk in de pure natuur overnachten met toch zoveel mooie indrukken opgedaan !
Vanochtend na ontbijt na de dessert view (we kunnen er niet genoeg van krijgen) toch richting de Indianen.
Hier zijn we nu aangekomen in Utah en hebben nog een excursie gemaakt van ruim 3 uur ! In een open sjeep, hotsie knotsie ...Geweldig wat een prachtige rotspartijen en cultuur ! Weten nog niet wat we het mooiste vinden of Grand  Canyon of Monument Valley.

Na een lekker kip-barbecuetje en een lekker wijntje gaan we nu weer lekker slapen. Morgen weer verder richting Yellow Stone. Dat is nog ver maar we zullen zeker weer fijne mensen ontmoeten en mooie dingen zien.

Tot de volgende keer...............
Infodag zat. 21 dec @ Zwolle
drie regio's, twee campers
20 oktober: Roadshow in Breda
Zuidwest-Amerika, West-Canada en camper!