Dag 4: Van New York naar Los Angeles

Door Familie Schaap - 18-07-2010 03:37 Hi there!

Vanmorgen zijn we om 5 uur opgestaan om met de taxi naar het vliegveld te gaan. De taxi hadden we al geregeld via het hotel en die zou ons om 6 uur oppikken. Wij waren allemaal braaf om 5 voor 6 buiten maar om 6 uur was er geen taxi te bekennen. Uiteindelijk bleek onze taxi al de hele tijd klaar te staan maar de taxi startte niet. Die man maakte zich helemaal niet druk en wij dus wel want wij moesten op tijd op het vliegveld zijn. Met startkabels is uiteindelijk de motor gestart, John had alweer ruzie gemaakt met die man dus het was een gezellige taxi rit.

Op het vliegveld was het een chaos. Er waren heel veel mensen en als toerist wist je echt niet waar je moest wezen. We zijn in een lange rij gaan staan en die duurde heel lang. Mensen die gewoon te laat naar het vliegveld waren gegaan mochten nu eerst omdat ze anders hun vlucht zouden missen, je begrijpt onze ergenis wel... Gelukkig waren we op tijd aan de beurt en hadden we tijd over om Starbucks koffie te drinken en iets te eten.

De vlucht ging prima en duurde vijf uur. Tijdens de vlucht kreeg je geen eten wat wij heel apart vonden. We hadden niet veel gegeten dus we hadden best wel honger!

Eenmaal geland waren al onze koffers er en toen zijn we met een shuttlebus naar onze autoverhuur gegaan. Dit hadden we allemaal in Nederland al geregeld dus dat ging wel goed. Maar ook daar stond een lange rij! We hebben een hele mooie auto, hij is heeeeeeel groot en voorzien van alle moderne snufjes. Yannick drukt ondertussen op elk knopje wat hij ziet dus onze auto is een hele ontdekking! De auto is een automaat en John heeft in zijn navigatiesysteem alle routes al uitgestippeld dus we reden zo naar ons hotel. Het lijkt hier net zoals je Californië op televisie ziet, met palmbomen enzo.

Ons hotel is prima en het heeft een buitenzwembad. We zijn dus net even gaan zwemmen en nu maken we ons klaar voor eten en om de stad te gaan verkennen. We hebben de bekende Hollywood letters al op de heuvel gezien in de verte maar die gaan we nu even van wat dichterbij bekijken. Ook gaan we zo naar The Walk Of Fame en naar Rodeo Drive.

Nou jullie horen weer van ons!

Groetjes!

P.s. We hoorden van Amerikaanse mensen dat gisteren de heetste dag was in New York in de hele geschiedenis dus we overdreven echt niet haha.