Dag 11: The shooting cowboys

Door Familie Schaap - 25-07-2010 05:35 Dag allemaal!

Vanmorgen zijn Suus en Marlies weer vroeg opgstaan om te gaan paardrijden en raad eens.. het was weer heeeeeel warm! Ze kwamen bezweet aan bij het ontbijt. We hadden hier een heerlijk ontbijt met heel veel soorten fruit, echt delicious!

Na het ontbijt gingen Julia, Aletta, Yannick en John naar "Cottenwood Spring". Dit gedeelte hoort nog bij onze Ranch en daar waren een aantal professionals bezig met een wedstrijd wie het snelste kon schieten met een revolver op een schietbord. Iedereen zag er als een echte cowboy uit. Grappig om te zien hoe die dikke Amerikanen zich in zo'n broek hebben gehezen, ze waren ook erg fanatiek! Het ging er allemaal heel officieel aan toe, het bleek een echte wedstrijd te zijn. Na afloop mochten Yannick en John het ook proberen. Ze kregen een belt om en een eigen revolver die geladen was met vijf kogels. Ze bleken talent te hebben want Yannick schoot drie keer raak en John twee keer. Daarom wilde de cowboys graag met de Hollandse cowboys op de foto!

Ondertussen hebben Suzet en Marlies nog een keer paard gereden en zijn wij lekker bij het zwembad gaan liggen. We waren vanmorgen de enige dus het was lekker rustig. Vanmiddag kwamen er een groep die leek op Indianen aan. Ze namen het hele zwembad in beslag dus weg was onze rust..!

Aan het eind van de middag hebben we weer lekker een borreltje gedaan en onze koffers ingepakt.

Vanavond was er een barbecue ook bij Cottenwood Spring, het was heel gezellig en super goed verzorgd. Er was zoveel te eten, niet normaal meer!

Momenteel regent het een beetje en waait het heel hard, maar we zitten lekker binnen in de airco!

Morgen gaan we weer verder met onze reis. Eerst gaan Suzet, Marlies en Yannick 's morgens een ontbijt trektocht doen met paarden. Daarna gaan we naar ons hotel in Grand Canyon Village. Het is weer een end rijden, namelijk 352 mijl, maar het is over de snelweg.

We hopen dat we in Grand Canyon Village ook weer internet hebben om weer wat op te schrijven.