Dag 28: Home sweet home

Door Familie Schaap - 12-08-2010 18:41 Lieve allemaal,

We zijn weer veilig terug in Nederland!

Dinsdagochtend hebben we onze laatste spullen ingepakt en de koffers gewogen en we zijn na het ontbijt naar Los Angeles gereden.We hebben daar onze auto terug gebracht en we zijn met de shuttlebus naar het vliegveld gegaan.

Op het vliegveld ging het allemaal voorspoedig en de koffers wogen preicies 23 kilo haha! We hebben nog een paar uurtjes gewacht en lekker Starbucks gedronken en toen zijn we het vliegtuig in gegaan. We vlogen met KLM en we hadden allemaal een eigen teleivisiescherm waarop we zelf films konden kiezen. Dat was erg fijn want de tijd vloog daardoor snel voorbij!

We zijn geland om 11.30 uur en gelukkig waren al onze koffers er weer! We zijn met de trein naar Hoorn gegaan en Jorryt heeft ons weer opgehaald.

We hadden toch wel last van het tijdsverschil want in het vliegtuig konden we niet echt slapen en in Nederland hadden we nog een hele dag voor de boeg. We zijn daarom ook optijd naar bed gegaan maar iedereen was vanmorgen om 6 uur weer klaar wakker..

We kunnen terug kijken op een hele leuke vakantie, we hebben er allemaal erg van genoten!

We gaan nu de foto's uitzoeken want we hebben meer dan 4000 foto's gemaakt. We proberen dus een selectie te gaan maken om een mooi fotoboek te maken.