Van North Conway naar Vermont

Door Andre, Nicole, Berry & Danielle - 26-09-2010 04:22 Vanmorgen weer redelijk op tijd opgestaan omdat we rond 8 uur wilden ontbijten en daarna naar de volgende bestemming!
De eerste stop was bij de hobbywinkel van Andre (wat zou dat toch zijn, gie, gie; de Conway Liquor & Wine Outlet

Hier hebben we uiteraard nog even rondgeneusd, toch wel weer lekkere drankjes daar....
We zijn tegen ons reidsadvies ingegaan omdat wij de route die zij ons adviseerden al de dag ervoor hadden gedaan, en daarom hebben we route 112 genomen, richting Burlington.
Onderweg zijn we gestopt bij Subway (je weet wel, de broodjesketen). Daar hebben we heerlijke Tuna Sandwiches besteld voor onderweg. Deze hebben we later lekker bij een picknicktafel opgepeuzeld!
Onderweg weer echte prachtige uitzichten gezien en we zijn een keertje gestopt bij de Lower Falls. Dit was echt geweldig om te zien!  Hele grote rotsblokken waarop je gewoon naar de overkant van de rivier kon lopen en wederom prachtige herfstkleuren!
De hele weg hebben we echt de mooiste kleurenpaletten gezien:

Ook moesten we plotseling remmen, toen we wel iets heel gaafs aan de rechterkant van de weg zagen: zo'n overdekte brug (je weet wel:die uit de film van The Bridges of Madison County). Hier hebben we weer de nodige kiekjes geschoten, want de camera's draaien overuren de laatste weken...

Hierna ging de reis weer verder via een gave weg.
Op een gegeven moment hebben we toch maar even de interstate genomen, omdat we van plan waren om op tijd in Burlington te zijn, want dat leek ons een leuke stad aan het grote meer, Lake Champlain.
Daar aangekomen, hadden we echter al gauw met zijn viertjes iets van, Mwahh... dit is het toch niet helemaal. Daarom zijn we meteen maar doorgereden naar Shelburne. Dit ligt onder Burlington, er bijna tegenaan.
Daar wachtte ons de eerste miskleum van deze vakantie: De Econo Lodges waren misschien in het verleden wel aardig, maar nu was het een vervallen geheel. De plannen vooraf om misschien de formule 1 daar te gaan kijken, waren meteen vertrokken...Het was meer een formule 1 hotel, je weet wel, langs de Franse snelwegen, maar dan nog erger, volgens mij. Het was meer een hotel waar veel vluggertjes werden gemaakt, gie, gie, gie.
Tjonge, jonge, wat een verlepte toestand daar. We waren al blij dat de bedden opgemaakt waren, maar we hebben de dekens nog niet open durven te slaan...
We vroegen aan de dame bij de lobby waar het gezellig was, en zij stuurde ons weer naar Burlington!
Hier zijn we toch maar weer naar terug gereden, en gelukkig hadden we gelukkig wel het gezellige gedeelte van Burlington gevonden. Het is ook echt een studentenstad en we zijn in Church Street, een gedeelte waar geen auto's mogen komen, uitgekomen. Hier hebben we een gezellig drankje en etentje gehad in een pub, waar wederom Andre en Ber weer naar een wedstrijd van de Red Sox hebben gekeken. Daarna nog even bij Ben en Jerry's hun beroemde ijsjes gegeten, heerlijk, heerlijk, heerlijk!
Het was echt toch wel weer heel gezellig en nu zitten we gezellig bij ons Cheesy Motel op het terrasje (ja, dat hadden we toch nog weer wel...) achter onze kamer deze weblog te schrijven.
Het plan is om morgen vroeg op te staan en weer naar onze volgende bestemming, Stockport te rijden.
Morgen weer een mooie dag hopelijk!