Orlando

Door schelvis - A long time ago

Hallo iedereen

We zijn  in Orlando onze laatste week is ingegaan.

Cape canaveral ( Kennedy Space Center) was erg mooi leerzaam en indrukwekkend.
Daarna zijn we doorgereden naar Cocoa Beach om al daar een camping te zoeken.
Maar geen camping te vinden dus doorgereden naar Indiana Beach aldaar een camping  tegenover het strand. Camping niets aan wel aardige mensen.
De volgende dag een dagje strand niets mis mee. Aart die niet van vissen houd heeft de hele middag met onze buurman gevist en heeft ontzettend veel vissen gevangen 20 stuks.
Dus 's avonds aten we vis bij onze buurman Brad met zijn hond Pepper. vervolgens schoven nog meer camping gasten aan en hadden we een gezellige avond.
De volgende dag naar Orland een camping gezocht in de buurt van onze camperverhuurbedrijf en Sea world. Gelukt maar erg onaardige mensen.
Naar een vlooien markt geweest en wezen midgetgolven. Ja hier in Amerika ontzettend veel midget golf banen die erg mooi zijn.
Gisteren naar Sea World geweest. Ook erg mooi veel shows te zien. en de Dolfijnene zwemmen vlak langs je.
Vandaag naar Celebration geweest niet echt veel bijzonder. nu naar de camping en  morgen naar Walt disney. Vanmiddag alvast inpakken en ons huis schoonmaken. Wat zullen we die camper m issen. het is heerlijk om zo te reizen. Maar goed aan alles komt een eind. Donderdag wisselenm we de camper in en halen we onze auto op en verblijven dan 4 nachten in een hotel. En daarna dan is het voorbij. Ook goed om weer naar huis te gaan. Alhoewel het hier nog wam en zonnig is.
Thuis is onze Joep weer en dan kunnen we weer sparen voor de reis van 2012 die Aart al heeft uitgezocht en ja hoor weer Amerika. Dit is allemaal  nog ver weg. eerst nog genieten en dan gezond blijven.

Tot horens waarschijnlijk zullen we vanuit ons hotel nog wel wat van ons laten horen.
Veel liefs Groeten Aart en Petra. en natuurlijk een knuffel voor Joep.

Vraag hoe heet dit soort restaurant en wat kun je er vooornamelijk eten?

Meld je nu gratis aan voor de webinars over een van onze populaire bestemmingen!
Klik voor meer info!
Meld je nu gratis aan voor ons webinar over West-Canada.
Kom naar onze infodag op 3 oktober in Zwolle.