boston

Door christa - 27-05-2011 02:44

Gister, woensdag 25 mei, is onze reis begonnen met een zeer lange reisdag. Gelukkig zonder enige vertraging, bang voor dit waren we wel na alle berichten van de aswolk afkomstig vanuit IJsland. Maar geen van dat alles. 13.15 uur vertrok het vliegtuig richting New York. Daar aangekomen is de weg door de douane een zeer lange. Bovendien was er voor ons een vliegtuig geland met 300 passagiers, dus de rij was behoorlijk. Nu hadden we een overstaptijd van 3 uur, maar dat was ook geen minuut tekort. We hadden nog net tijd om een bakkie koffie en beker melk te nemen voordat we weer de lucht ingingen voor het laatste stukje by plaine. Uiteindelijk waren we om 9 uur 's avonds in ons hotel, Seaport hotel Boston.

Prima eerste nachtje hier geslapen.

Vandaag, donderdag 26 mei, zijn we met een uitbundig zonnetje wakker geworden. Het is hier vandaag wel zo'n 28 graden. We zijn vanochtend begonnen met een wandeling langs de haven en van daaruit down-town. Alvast een stuk freedom-trail gelopen en natuurlijk de shops eens goed bekeken. Tenslotte zijn wij vrouwen op reis :>) Vanmiddag toch maar even tijd gemaakt voor een siesta en daarna weer aan de loop.

Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij Cheers met a beer!

En nu dan weer terug in het hotel en gaan we rustig aan de dag afsluiten. Morgen nemen we de hop on- hop off bus en toeren we door heel Boston.

joke 27-05-2011 09:29 {{button-26}}

Ha die Christa,
Leuk wat van je te horen. En bedankt voor je leuke kaartje over 'pauze nemen'...nou dat doen we wel hoor..hahaha.
Dan van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag namens ons allemaal hier op het front.
En om 8.15u belde je neef om je te feliciteren....dus bij deze ook namens hem (Verkerk) de felicitatie voor je verjaardag.
Mooi dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad en weer lekker hebt geslapen daar. Jullie hebben al mooie indrukken opgedaan in Boston. Vandaag gezellig je verjaardag vieren met Lida en je vrienden. We wensen je een hele gezellige dag vandaag.En een mooie voortzetting van jullie reis.
Namens ons allemaal de groetjes !!

anouk 27-05-2011 17:00 {{button-28}}

HE MAMS!!!

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
jammer dat je er dan precies niet bent voor die verjaardags knuffel maar die hou je zekers tegoed!!! pietje verteld aan iedereen die maar wil luisteren dat zijn oma op vakantie is alleen hij vergist zich af en toen wel was het nou afrika of amerika hahaha
voor de rest gaat alles hier goed en rustig!
morgen druk avondje sem slaapt hier en heb de buurjongen ook onder ons toezicht dit weekend dus heb 4 jongens dit weekend! ach het is toch gezellig met die mannen!!!
fijne dag vandaag en I will mail snel weer dikke zoen en een dikke knuffel
ps van pietje: ik hou van jou moet ik op het briefje zetten voor je!