De eerste dagen bij de kinderen na de rondreis

Door Ed en Marina Schut - 14-07-2011 05:08

Maandagmorgen de 11e juli om half 10 met een taxi naar het vliegveld voor onze vlucht naar Toronto. We waren al gewaarschuwd om echt in zomerkleding te komen, want in Ontario is het al weken het prachtigste weer. De temperatuur schommelt daar rond de 30 graden. We vlogen om 12 uur en om 19.20 uur (plaatselijke tijd, een verschil van 3 uur) was de aankomst gepland. Met een half uur vertraging kwamen we in Toronto aan, waar Mirjam ons stond op te wachten. Zodra we buiten kwamen viel de warmte over ons heen. Zelfs om dat tijdstip was het nog zo’n 28 graden.

We waren weer blij om elkaar weer te zien.

Dinsdagmorgen waren ook Eva en Julia blij dat ze ons weer zagen. De scootmobiel werd weer gebracht. Het was ook deze dag heel heet. Het was op de dag ruim 32 graden en het voelt door de luchtvochtigheid ook nog warmer aan. Met Eva en Julia naar de speeltuin in het prachtige park van Stratford gegaan. Verder was het veel te heet om veel activiteiten te doen. ‘avonds moest Eva nog voetballen en ben uiteraard gaan kijken.

Vandaag (woensdag) zijn we vanmorgen (Marina en Ed) gaan wandelen langs het meer en zijn we even Stratford ingegaan. Vanmiddag naar de tennisles wezen kijken van Eva en Julia.

Toen wij in december/januari hier waren hebben Bert en Mirjam een grote barbecue gekocht. Deze hebben we vanavond ingewijd. De barbecues hier worden of aangesloten op het gasnet of worden d.m.v. een gasfles verhit. Het zijn hele apparaten, met een deksel. Het was heel leuk om zo vanavond in de tuin met elkaar te eten. Als nagerecht hadden we door Mirjam zelf gemaakt ijs, wat een echte lekkernij was.

Gea Hiddingh 14-07-2011 11:11 {{button-987}}

Ed en Marina, dank je wel voor jullie leuke reisverslagen. Tjonge, wat een kilometers (miles) hebben jullie gereden. Nu nog even een paar daagjes bijkomen bij de kinderen en kleinkinderen en dan weer richting Nederland. Een hele fijne tijd nog toegewenst en natuurlijk een goede vlucht.

Groetjes,
Gea

Nelleke Kuiper 14-07-2011 15:18 {{button-996}}

He vakantiegangers geniet er nog even van. Willen jullie voor ons een beetje warmte meenemen. Het lijkt wel herst hier. Ik wens jullie nog een prettige tijd daar en voor straks een goede terugvlucht.