Las Vegas-Zion

Door 4 lelietjes - 01-08-2011 03:50 Vandaag vertrokken uit Las Vegas, na een home-made ontbijt op de kamer. Dat gaat ongeveer 3x zo snel en is waarschijnlijk ook 3x zo gezond. De meeste ochtenden ontbijten gewoon op de kamer met broodjes en sinasappelsap of koffie en thee. Voor we uit Las Vegas vertrokken nog even boodschappen gedaan bij een food4less. Eerst hebben we goed gekeken of het geen voedselbank of iets dergelijks was gezien de naam. Maar dit viel erg mee. We zijn naar de Valley of Fire gegaan, waar rode rotsen in allerlei vormen te zien zijn. Normaal zorgt de brandende zon dat de kleuren nog feller zijn het het er ook echt heet (fire) aanvoelt. Maar vandaag was het bewolkt en het had in Las Vegas ook geregend. Na de Valley of Fire had Jurgen een heel gezellig stuk om te rijden met 3 slapende medereizigers. Na een uur werd de eerste weer wakker, waarna de rest snel volgde. Volgens Jurgen hadden we natuurlijk allerlei mooi uitzichten gemist, maar je went ook aan al die mooi uitzichten. Tegen 3 uur waren we bij ons hotel in Springdale (Majestic View Lodge). Mooie ruime kamers en een mooi zwembad. Ondertussen begonnen zich onweerswolken te vormen en hoorden we het ook in de verte. We zijn maar snel gaan zwemmen voor de bui aan. Het was een lekker zwembad met een hottub.in de regen zijn we terug naar de kamer gegaan. Na een half uur had het onweer niet doorgezet en werd het weer droog. Het bleek dat wij weer een tijdzone terug waren gegaan. Wij dachten dat het tegen 5 uur liep, maar het was al 6 uur. Bij het hotel zit een restaurant, waar we net lekker gegeten hebben. Morgen gaan we met de shuttlebus het park in en een stuk wandelen. Tegen 3 uur rijden we verder naar ons volgende hotel in Bryce canyon, waar we 2 nachten blijven. Ik hoop dat Milan zo de foto’s van de afgelopen dagen erop zet.