Dag 3; Aankomst Washington.

Door Fam. Homan - 01-08-2011 03:56

Vanmorgen hebben we het Bedford hotel verlaten en via een wandeling gingen we naar het treinstation. Vanaf Penn Station reden we naar het Newark International Airport om onze huurauto op te halen. Het is een Dodge Avanger geworden. Gelukkig hebben we een TomTom meegenomen vanuit Nederland met de Amerikaanse kaart erop (met dank aan Ton Rozie voor het lenen van de TomTom). Zodoende was het goed te doen om de juiste weg naar Washington te vinden. Een reis van ongeveer 4 uur met de nodige stops. Uiteindelijk zijn we aangekomen bij het Omni Shoreham hotel in Washington. Een groot en luxe hotel. Dit blijkt o.a. uit de parkeerkosten en het feit dat je auto voor je wordt weggebracht en na een belletje weer wordt opgehaald. Ook de lobby ziet er luxe uit met mogelijkheden om voor een “zacht” prijsje een hapje te kunnen eten in het hotel.

Morgen gaan we Washington bezichtigen. We zullen dan o.a. het Witte Huis en het Capitool gaan bezoeken.

Gr. R.

Bianca 01-08-2011 12:08 {{button-1983}}

He leuke foto's, die van de meiden 's-avonds met de I Love NY shirts is vooral leuk. Ze zien er wel beetje moe uit. Zijn het nou alleen maar toeristen die je ziet op straat. Haal je de locals eruit? (alle vrouwen allemaal gekleed als in S&TC, haha)
Trouwens hoe hebben we ooit kunnen leven zonder Tomtom.
Ben benieuwd naar Washington. Hoor je als toeristische stad minder van dan van New York.

Bianca 01-08-2011 14:18 {{button-1987}}

Washington is vandaag al de hele dag in het nieuws. President Obama heeft het hele weekend gewerkt aan een oplossing voor de enorme schulden die Amerika heeft. Vanaf dinsdag kan Amerika de rekeningen niet meer betalen... En vandaag in ieder journaal wordt de persconferentie getoond vanuit het witte huis met alle mogelijke oplossingen gepresenteerd door Obama zelf (hij is dus thuis!). Ben benieuwd of jullie dit nog mee krijgen.
1,5 week terug in londen zijn we met de sight seeing tour bus langs Downing street gereden. Ivm het News of the world schandaal, zag je daar allemaal pers, filmcrews, de echte engelse papparazzi, je zit er dan met je neus bovenop en even later of de hotelkamer zie je waar je net bent geweest, bizar.

Claudia 01-08-2011 16:26 {{button-1991}}

Heej, leuke foto's! Leuk om de verhalen te lezen. Ik herken het van de verhalen die wij zelf altijd op onze eigen site zetten. Ik ben inderdaad benieuwd of jullie nog wat van het gekkenhuis meekrijgen. Amerika kennende zal dat vast wel. Nog veel plezier..wij werken wel...hahah

Edgar 01-08-2011 19:14 {{button-2000}}

Hee hartestikke leuk dat alles goed gaat met jullie, op een overgeefsessie van Noa na dan!! Mooi dat jullie al het één en ander hebben gezien enzo. Hier ook alles paletti, veel plier nog en wij houden het in de gaten hoe de reis verloopt, als wij al verbindin g kennuh krijgen hier in het (eindelijk) warme zuiden van Frankrijk. Greetzzz van ons E+I+M+R