Joshua tree – San Diego

Door K. van der Zande - 01-08-2011 05:04

Stella:

Omdat het in joshua tree al vroeg warm word hadden we ‘s ochtends de wekker al vroeg gezet, 7uur (al werd het iets later omdat we ons versliepen). Toen zijn we allemaal gaan douchen, ontbijten, en snel in de camper gaan zitten. Toen iedereen zat reden we naar het park toe, om daar onze uitgezochte wandeling te lopen. Het was een hele zware wandeling! Je liep de hele tijd omhoog met trapjes van stenen, en bochtjes. Steeds als we dachten dat we er waren ook er weer een nieuwe berg op die we moesten bewandelen. Net toen ik het toch wel genoeg vond worden was dan het eind inzicht! Op de top hebben marloes en ik onze namen met steentjes neergelegd. En toen begonnen

we aan onze wandeling naar beneden, gelukkig is dat veel minder zwaar! Toen we terug bij de camper waren hadden we allemaal verschrikkelijke dorst, want ons water dat we mee hadden was nou niet bepaald lekker. Toen we allemaal hadden gedronken begon onze volgende reis… op naar San Diego. Om ongeveer 5uur kwamen we aan, later dan gepland, moesten we nog even goed zoeken naar onze camping, en gingen we gelijk weer weg. We gingen naar Balbao park. Helaas zat dat een stuk terug op de route die we daarvoor hadden afgelegd dus hadden we net zo goed kunnen stoppen tussendoor, maarja. Nadat we dus weer terug hadden gereden, kwamen we in Balbao park. We hadden gelezen dat het heel leuk was en veel te zien, helaas hadden we niet gelezen dat bijna alles ’s avonds dicht was…. Dus hadden we rondgewandeld en kwamen we daar al snel zelf achter. We zijn er niet lang gebleven. We hadden honger gekregen en omdat we niets hadden gevonden in Balbao park gingen we onderweg, terug naar de camping, opzoek naar een restaurant, en dan het liefst een mexicaan. En die vonden we! We hebben lekkere tortilla’s, enchilladas, en taco’s gegeten! Als toetje namen marloes en ik samen 2 stukjes taart, een aardbeientaart en een Flan. We hadden geen flauw idee wat Flan was, maar het was best lekker! Toen we uitgegeten waren, gingen we weer terug naar de camping. ’S Avonds was ik super moe, dus nam ik wel genoegen met 10uur naar bed…