Los Angeles

Door Hans van Rhijn - 26-07-2011 05:13

hallo allemaal.

hier weer een berichtje van ons,

afgelopen woensdag zijn we al vroeg vertrokken vanuit pismo beach.

en hebben langs de weg even klein ontbijtje gedaan terwijl we aan het genieten waren van een paar dolfijnen die steeds dichtbij de kust zwemden.

we gaan op weg naar Los Angeles.

we dachten optijd bij onze camping aan te komen maar hebben er twee uur over gedaan om de stad door te komen, wat een mooie en grote stad en wat een grote gebouwen staan er.

om 4uur s'middags kwamen we aan op camping, wat een lekker weer, op de camping staat een mooi zwembad met een hot tub (bubbelbad) en heel veel palmbomen, terwijl de mannen vlees gingen halen voor de bbq zijn de vrouwen lekker even gaan zwemmen en bubbelen in de hot tub.

s'avonds hebben we heerlijk gebbqt en hebben we na afloop genoten van het mooie vuurwerk wat tegenover de camping werd afgestoken door het disneyland park,

donderdag hebben we lekker een dagje rustig aan gedaan, zijn met camper naar het Venice strand gegaan van Los Angeles, en hebben daar even op de toeristische boulevard gekeken, waar tennisbanen, basketbalvelden en sportscholen allemaal buiten zijn, vervolgens hebben we even op strand gelegen, eenmaal weer terug op de camping weer even lekker gezwommen.

vrijdag was het voor ons vroeg dag, om 7 uur ging de wekker want zouden om kwart over 8 opgehaald worden om met de bus richting Hollywood te gaan, even snel ontbijten, Petra snel naar starbucks gerend om daar wat broodjes te halen.

we rijden met de bus eerst langs universal studio's van Hollywood, daar konden we even uitstappen om mooie foto's te maken, erg leuk om dat een keer in het echt te zien inplaats van op films.

daarna worden we midden in Hollywood afgezet waar we 5uur de tijd hadden op daar rond te lopen, we beginnen bij the walk of fame waar heeeel veeeeeel sterren staan staan met allemaal bekende namen erin, vervolgens nog met bekende op foto geweest zoals Justin Timberlake, David Beckham, en Johny Depp (jack sparrow) wat een belevenis, zijn daar ook even een groot winkelcentrum ingedoken en op de tweede verdieping had je heel mooi uitzicht over de letters in de berg met Hollywood erop, wat een mooi uitzicht had je daar.

wederom hadden we heel warm weer, dus hebben niet te klagen.

na 5 uur in Hollywood gelopen te hebben gingen we weer terug naar universal studios en hebben daar 1 uur gelopen.

daarna gingen we lekker naar de camping terug waar we om half 9 terug waren snel even een macje gehaald en lekker vroeg gaan leggen na een drukke dag gehad te hebben.

zaterdag ochtend zijn we weer vroeg vertrokken richting Palm Springs daar kwamen we al lekker vroeg aan rond 11uur s’ochtends waren we daar al toen we uitstapten kregen we een klap van de warmte, wat een temperatuur rond de 40graden, erg warm maar heerlijk, mogen niet klagen want als we de verhalen van thuis horen.....

we zijn ons klaar gaan maken voor een groot waterpretpark wat in de buurt zit en hebben daar de hele middag vertoeft heerlijk met dit weer. en wat een glijbanen.

met z’n vieren van een trechter glijbaan af wat niet iedereen even leuk vond.

vandaag (maandag) zijn we vertrokken vanuit Palm Springs naar Kingman (vlakbij Grand Canyon) lange rit gehad maar hele mooie rit door Yoshia tree park gehad en warme temperaturen net lekker gegeten en straks vroeg naar bed

nou wederom weer veel meegemaakt en gezien, het blijft geweldig.

heel veel groetjes hier vanuit het warme Amerika

Jack van Zuijlen 26-07-2011 07:06 {{button-1629}}

Geluukig hebben jullie beter weer dan hier. Veel regen en weinig zon. Geen strand weer en helemaal GEEN BBQ weer. Geniet er maar van en wij kijken uit naar jullie volgend verslag.

P.S.
Peetje is toch niet ontdekt in Hollywood, want anders moeten ze bij Zuidwijk opzoek naar een andere actrice.

Jaap en Wil Hoogerdijk 26-07-2011 10:45 {{button-1647}}

hallo allemaal
Wat zullen jullie genieten van al die mooie dingen .Leuk hoor ,en dat mooie weer.
Hier is het herfstachtig
Wij wisten niet dat jullie Jack daar ook tegen kwamen(als je zo je geld kunt verdienen).Allemaal nog veel plezier
hartelijke groetjes van ons

pa en ma Hoogerdijk

Nelleke van Delft 26-07-2011 12:23 {{button-1653}}

Dag lieve schatten!

Ik zit hier op het balkon, met uitzicht op de bergen, te genieten van de fantastische verhalen over wat jullie beleven! Ik lach me rot!! De fietstocht zal wel fantastisch zijn geweest, wij hebben zelf ook fietsen gehuurd en door de bergen gereden, prachtig! Helaas zit mijn vakantie er alweer bijna op.. Woensdag nog een keer genieten van de eeuwige zelfde markt in Italie. Ik wens jullie nog een super leuke vakantie toe, enne.. Niet teveel uggs kopen Caatje!:P Ben ontzettend benieuwd naar de verdere foto's en verhalen!

Veel liefs uit het ook warme Italie van ons allemaal!

Jack van Zuijlen 26-07-2011 18:42 {{button-1667}}

Jullie moeten die Hippie een kaartje geven van de Snella. Zal diencamper vastbvan opknappene. Hahahaha

Hans vd Meij 26-07-2011 19:44 {{button-1668}}

Hallo jullie allemaal, wij vinden het geweldig voor jullie dat het zo`n mooie reis wordt. Hollywood zal best iets bijzonders zijn.
We hoorden dat er vele foto`s gemaakt zijn zodat wij thuisblijvers straks de reis ook kunnen meemaken.
Wij groeten jullie allen van harte, Piet May en Caetje ff speciael
Hans en Coby

Nico & Hazine 28-07-2011 22:37 {{button-1764}}

Ha fam van Rhijn,
Leuk om jullie avonturen te lezen en de foto's te zien.
Wij zijn gistervroeg weer thuisgekomen, dus nu tijd om jullie verslagen te lezen.
We wensen jullie verder nog heeel veeel plezier. Geniet van al het moois.