ons laatste park, yo semite nat. park

Door H. Hendriks - 05-08-2011 08:28

Het laatste deel van onze trip is aangebroken. We hebben nog een park tegoed, yosemite nat. park, ten oosten van San Fransico. Gisteren zijn we aangekomen in Coarse Gold, een oud goudzoekers stadje, 23 mijl ten zuiden van het park. Vandaag zijn we op een eerste verkenningstocht geweest in het park. Komende twee dagen hopen we weer in het park te kunnen overnachten. En dan zijn we weer onbereikbaar met internet en onze mobiele telefoons. Zondag rijden we dan naar San Fransico om de camper maandagochtend in te leveren. En dan gaan we nog een kleine drie dagen SF verkennen, voordat we weer naar huis vliegen. De meiden zijn al wel bezig met de terugreis, ze verheugen zich weer op het vliegen. hun papa en mama niet, die zijn nog niet met de vlucht terug bezig.

Emke ontwikkelt zich als een echte klimgeit en klautert op alle rotsblokken die ze kan vinden. Fieke is het meest in haar element in het zwembad, als ze als een dolfijn door het water glijdt. En allebei maken ze graag foto's van de talloze eekhoorns waar je hier bijna over struikelt. Vandaag hadden we zelfs bijna een coyote onder onze auto, weer eens wat anders dan beren op de weg...

Gelukkig zijn de temperaturen gedaald van 36 graden naar 28 graden. Christa had het zelfs koud in haar hemdje vanochtend, boven verwachting lekker, want ze was bang dat het pas af zou koelen als ze in het vliegtuig zou stappen.

misschien nog een laatste bericht via internet of skype vanuit san francisco, we zien het en anders tot horens in Nederland.