op de fiets door SF, "bike the bridge"

Door Joost van Gils - 21-07-2011 08:01

Een bericht in twee etappes. Eerst had Wilma een schitterende tekst gemaakt, maar die waren we kwijt. Daarom mag ik nog wat......behelpen dus!

Vanochtend op pad gegaan met fietsen om de Golden Gate brug te bedwingen. Het was geweldig weer, geen wind, geen mist, een koelte nog die in de middag overging in een flinke temparatuur.

We hadden bij blazing saddles al in Nederland al geboekt (via internet). Was prima voor elkaar en we hadden een gids mee. Fleur die vond het spannend die hoge brug, maar het ging geweldig. Op weg er naar ote steeds stops met uitleg en tijd voor foto's. we hebben we weer een aantal geupload. Na de brug werden we losgelaten in een toeristenstadje Sausalito. Het weer was geweldig! Lekker geluncht en met de pont terug naar SF. Toen met de fiets dwars door de stad! Gewelidg! Steeds meer fietslanen worden aangelged en we wasren ook zeker niet de enigen. Moet je voorstellen, zo'n stelletje Nederlanders dwars door de main street van SF, met aan biede zijden hoge wolkenkrabbers en ik (Joost) die steeds weer tot de orde moest worden geroepen door zijn vrouwen. Niet te hard, kijk toch uit, rijd niet zo hard. Enfin, gewoon tof. Op enig moment meldde een Amerikaanse medebikester: Hey Guy, you have lost your frinds! Pam stond met een afgelopen ketting en ik was al bijna thuis. Toch maar effe geholpen.....

Uiteindelijk via de painted houses terug naar het hotel, omgekleed, fietsen ingeleverd en zalig Italiaans gegeten.

tot een volgende keer. Let op, het kan ff duren dat we ons weer ,melden. Morgen worden we om 8 uur opgehaald door de taxi om ons naar de camperboer te brengen. Dan is het steeds maar afwachten of we internet hebben op de camping. We doen ons best!

See you later guys!

stien 21-07-2011 08:04 {{button-1376}}

hallo there!
het laatste bericht zie ik helaas niet staan.
Veel plezier en goede reis met de camper! Wij gaan vanmiddag na de RK bosrit naar eventingqwedstrijd in genk, lees jullie berichten volgende week weer.

veel plezier en geniet ze!
xxx s10 & de rest

Cor en Gerda 21-07-2011 08:37 {{button-1379}}

Hoi allemaal!
Klinkt allemaal prima die berichten van jullie. Nu op naar en met de camper!
Wij zijn weer helemaal aan het werk en er is ook werk dus we hoeven ons niet te vervelen....ach ja, alles op z'n tijd! Veel plezier daar!!
Groetjes, Cor en Gerda.

Heleen 21-07-2011 17:49 {{button-1399}}

Na een paar daagjes Brussel nu weer helemaal bijgelezen.
Wat fijn dat het allemaal zo goed loopt. Goede voorbereiding is het halve werk ;-)
Ben nu al benieuwd naar de foto's van de camper en het vervolg...

Ad van Caulil 21-07-2011 20:45 {{button-1407}}

Hoi Amerikagangers,

Hier regent het terwijl Ad Hoc nu een concert geeft op de Grote Markt. Morgen gaan we even luisteren als ze in het Ginneken spelen.
Zo te lezen vermaken jullie je prima. Hardstikke goed en van harte gegund. Jullie hebben het verdiend. Blijf er met zijn allen van genieten.

heel veel groetjes en kusjes van