Route 66

Door Joost van Gils - 08-08-2011 06:13

Lieve allemaal,

Vanochtend is papa vroeg opgestaan om te gaan hardlopen, wij even daarna (ook nog vroeg) op om te gaan douchen. Hierna verlieten we na een koele (eigenlijk zelfs koud te noemen) nacht, de grand canyon. We zaten hier op 2 km hoogte.

Na een stukje naar het zuiden gereden te zijn richting Williams, gingen we binnendoor rijden over de route 66 (de bekende en zeer oude oost-west verbinding).

Onze eerste stop op deze mooie route was Hackberry. De general store hier verkocht ontzettend veel (rotzooi). Nadat we goed hadden ingeslagen; een pet voor papa, magneten voor pam en mij en kaarten voor mama (+ nog heel veel meer, mama geniet van de dollarkoers) gingen we onderweg naar kingman.

Dit was onze tweede stop van de dag. We hebben hier heerlijk gegeten in de Dambar & Steakhouse. Een weer erg goede eettent, op advies van onze trotter (onze zeer nuttige reisgids).

De derde stop van de dag was in Oatman. Dit is een verlaten goudmijnenstadje. Wat nu leeft van toerisme. Er wonen hier 150 mensen en een aantal keer per dag is er een shootout, dit hebben we jammergenoeg moeten missen. Er liepen hier overal, vrij over straat, ezels rond.

Nu zijn we op een mooie koa camping. Morgen vertrekken we naar LA. We hebben hier al een camping gereserveerd voor 2 nachtjes, waarna we de camper moeten inleveren, overnachten in een hotel en naar NY vliegen!

Liefs,

Fleur

(en groetjes van de rest)

Cor en Gerda 08-08-2011 08:24 {{button-2326}}

Hoi allemaal!!
Ja, het aftellen naar NY is nu al een beetje begonnen begrijpen wij.....maar dat zal -zeker na deze weken met de RV- voor jullie een hele andere wereld zijn. Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen daar!
Fleur, heb je trouwens nog iets gehoord van de Londense familie?
Geniet nog maar lekker van een relaxte vakantie. Misschien horen/zien jullie geen of niet veel nieuws, maar de wereld staat op z'n kop: VS geen triple A-status meer, vandaag mogelijk zwarte maandag op de beurzen in de wereld e.d. .....ach, komt allemaal wel weer eens goed....
Bredase groetjes en xx van Cor en Gerda.

S10 08-08-2011 08:51 {{button-2327}}

Hoi

De Trotter geeft altijd leuke adresjes en is ook onze favoriet! geniet nog lekker van het toetje LA en NY geweldig!!!
groetjes vanuit regenachtig NL
S10

J en J Breda 08-08-2011 10:43 {{button-2332}}

Ja om vijf uur zitten we klaar Allemaal de groetjes Tot vanavond.Houdoe J en J

Ad van Caulil 08-08-2011 11:08 {{button-2335}}

Joost,
wat een geweldige reis en dat met drie leuke meiden.
Zoiets vergeet je nooit meer.

Nog veel plezier en groetjes van
Carina en Ad

jan van brink 08-08-2011 11:11 {{button-2337}}

hallo allemaal.
hier weer wat van mij alles kits gisteren zijn wij gerda en cor en ik natuurlijk onbeperkt mosselen wezen eten in het motel brabant.was lekker en gezellig. a.s. woensdag weer eten met de lotgenoten in grand cafe de koffiemolen hier in de molenstaete.zoals je zie ik kom niet om van de honger.en jullie gaan nu op weg naar dat stukje amerika wat wij geruild hebben met de engelsen of dat slim is geweest weet ik niet.voor jullie nog een fijne vacantie verder en krijg in new york geen stijve nek met het omhoog kijken naar al die hoge gebouwen. voor nu de groeten weer lot of love (o)pa