Terug naar NL

Door Stans en Eric - 13-08-2011 18:08

Nou gezien onze hoeveelheid bagage gaan we gesplitst naar LAX (vliegveld) helaas bleek dat de shuttlebus van het Hotel niet goed te gaan, een uur later dan gepland is deze pas op het vliegveld. Hierdoor konden we niet met onze geplande vliegtuigen mee (LAX Houston - AMS). We werden omgeboekt op vluchten zodat we uiteindelijk maar 20 minuten later zouden aankomen op Schiphol. Nu wel een optimalere route (LAX - Newark (new York) - AMS). Nu waren we veelste vroeg dus een aantal uren op LAX rondgehangen. Daar zijn ze aan het verbouwen dus het vliegveld was matig. Wel konden we eindelijk ontbijten want omdat we vroeg weg gingen hadden we dat nog niet gedaan.

De overstap in Newark moets snel (binnen 1 uur) maar we hoefte niet onze koffers te regelen. Ging allemaal goed. Tijdens onze laatste vlucht (wegens de omboekingen) zaten we verspeid en helaas niet bij elkaar.

Aangekomen op Schiphol werden we verwelkomt door regen. Echt NL. Onze shuttle naar huis ging vlot dus allemaal weer thuis!