Malibu 3

Door P.N.G. Wijnands - 13-08-2011 07:41

Vrijdag 12 augustus ’11: Vandaag onze laatste dag aan de zee en daar hebben we van geprofiteerd!

Paul en ik begonnen de dag sportief (samen rennen) en daarna zijn we met de camper naar het surfstrand van Malibu gereden en hier heerlijk genoten van zon en strand. Aardig verbrand, dus het is maar goed dat we morgen weer verder gaan… ’s Avonds weer lekker gebarbecued! Daarna de camper opgeruimd en gepoetst en onze tassen ingepakt. Want morgenvroeg moeten we de camper voor 11.00 uur weer inleveren bij El Monte (in Los Angeles). We willen om 9.00 uur van onze camping vertrekken, zodat we zeker op tijd zijn.

Als we de camper hebben ingeleverd, gaan we met de taxi naar ons hotel (bij het vliegveld) om de koffers en tassen weg te brengen. En de rest van de dag gaan we L.A. Downtown verkennen……

Ja, morgen onze laatste vakantiedag! We hebben een geweldige en zeer afwisselende vakantie gehad, maar we vinden het ook weer heerlijk om maandagochtend in Brussel te landen. En wat zullen we dan weer blij zijn als onze chauffeur ons op staat te wachten!

Wellicht is dit het laatste stukje van onze blog, want ik weet niet of we morgenavond in ons hotel wifi hebben. Allemaal bedankt voor jullie belangstelling en reacties. Wij hopen jullie gauw te begroeten!