10 augustus, woensdag.

Door T. Stam - 15-08-2011 03:04

’s Morgens om half 9 ontbeten en voor oma gezongen. We hadden gerekend op een eenvoudige ‘’continental breakfast’’. Tot onze verassing was het uitgebreider. Diverse brood en soorten beleg, yoghurt, melk enzovoort. Inge is zelf aan het bakken gegaan, en maakte een heerlijke wafel. Na enkele muffins mee genomen te hebben zijn we heerlijk gaan relaxen in het zwembad. Om 11 uur terug naar de hotelkamer om de koffers her in te delen. 1 koffer was gecheckt door de Amerikaanse douane. Dit lieten ze netjes weten door een briefje achter te laten in de koffer.

Klokslag 12uur zaten we klaar voor de taxi, die Theo na 3x bellen eindelijk had weten te bemachtigen. Na elk belletje kreeg hij het verzoek later nog eens te bellen. Na een klein half uurtje waren we bij de camper dealer waar we een gezin met vijf kinderen aantroffen. Ze gaven de volgende tips:

-  In San Francisco naar pier 29 te gaan, omdat je daar je camper neer kunt zetten,

- om de juiste toilet papier te kopen voor een camper.

Na anderhalf uur wachten werd er voor ons geïnformeerd hoelang het nog zal duren. Vanwege twee nieuwe banden zal het nog een half uur duren, wat dus anderhalf uur werd. Geen Kamper-kwartiertje dus. Na een korte uitleg op pad! De eerste serieuze bocht werd genomen… en werd meteen een goede les, bochten ruim nemen! Gauw naar de Wal-Markt om boodschappen te halen. Ondanks boodschappen lijstje hebben we er toch nog twee uur rond gedwaald, zonder discount card, want die hebben ze daar niet. Boodschappen gauw ingeladen in de grote loze ruimte achter in de camper en op weg naar Cottenwood. Helaas was het om acht uur al donker zodat we niets van de rit konden zien. Om 22:30 kwamen we eindelijk aan op de camping. Heel anders dan gewend. Je rijdt erop zonder aanmelden. Je zoekt een plekje en installeer je. Na de elektrische tijd hebben aangesloten konden we de bedden opmaken en slapen. Dit klinkt kort, maar duurde lang. ’s Nachts hebben we niet veel kunnen slapen, Hetty kreeg een zware hoofdpijn, tot wanhoop van Inge.10 augustus, woensdag.

’s Morgens om half 9 ontbeten en voor oma gezongen. We hadden gerekend op een eenvoudige ‘’continental breakfast’’. Tot onze verrassing was het uitgebreider. Diverse brood en soorten beleg, yoghurt, melk enzovoort. Inge is zelf aan het bakken gegaan, en maakte een heerlijke wafel. Na enkele muffins meegenomen te hebben zijn we heerlijk gaan relaxen in het zwembad. Om 11 uur terug naar de hotelkamer om de koffers her in te delen. 1 koffer was gecheckt door de Amerikaanse douane. Dit lieten ze netjes weten door een briefje achter te laten in de koffer.

- om de juiste toilet papier te kopen voor een camper.

Na anderhalf uur wachten werd er voor ons geïnformeerd hoelang het nog zal duren. Vanwege twee nieuwe banden zal het nog een half uur duren, wat dus anderhalf uur werd. Geen Kamper-kwartiertje dus. Na een korte uitleg op pad! De eerste serieuze bocht werd genomen… en werd meteen een goede les, bochten ruim nemen! Gauw naar de WalMart om boodschappen te halen. Ondanks boodschappen lijstje hebben we er toch nog twee uur rond gedwaald, zonder discount card, want die hebben ze daar niet. Boodschappen gauw ingeladen in de grote loze ruimte achter in de camper en op weg naar Cottenwood. Helaas was het om acht uur al donker zodat we niets van de rit konden zien. Om 22:30 kwamen we eindelijk aan op de camping. Heel anders dan gewend. Je rijdt erop zonder aanmelden. Je zoekt een plekje en installeer je. Na de elektriciteit te hebben aangesloten konden we de bedden opmaken en slapen. Dit klinkt kort, maar duurde lang. ’s Nachts hebben we niet veel kunnen slapen, Hetty kreeg een zware hoofdpijn, tot wanhoop van Inge.