Dinsdag 30 augustus

Door T. Stam - 01-09-2011 04:07

Dinsdag 30 augustus.

Vanochtend grotendeels de koffers in gepakt en hier en daar schoon gemaakt. Theo heeft heel moedig de buitenkant van de camper schoongemaakt. Het zweet liep hem van zijn hoofd af. Inge de hele tijd in de koude camper, waar ze  niks deed, Theo aankijkend en zeggend: je zweet, wat vies.

Bij het opruimen mijn horloge gevonden die ik in Nederland voor de vakantie had gekocht. In ieder geval had ik zo een souvenir uit de VS. De rest heeft kleding of schoenen uit het land. Echte souvenirs hebben we niet maar dragen we in ons hart, en gelukkig hebben we de fotos nog. Als afscheid tussen de middag bij de Panda Express gegeten. Maaike hoopte dat deze eettent snel naar Groningen kwam. En dit moest toch wel kunnen? De Subway was er, net zoals de Mac Donalds.

Op een paal bij de plaats Good Year zagen we op een paal dat het 113 Fahrenheit is.  Omgerekend is dat (-32x0,55) 44,55 graden Celcius. Zo verschillend met San Francisco waar ze met mutsen liepen. Aangekomen op de camping Seyshewe vroeg de eigenaar of we soms gek waren om in deze periode een vakantie te houden. De camping was erg luxe. 2 zwembaden, een grote gekoelde lounge room, en twee fitness ruimtes. Het zag er keurig verzorgd uit. De middag door gebracht aan het zwembad. We gingen van het water naar de schaduw en andersom.

’s Avonds nog een maaltijd in elkaar gedraaid en vlot naar de fitness ruimte om te douchen en te loungen. Klokje een uur terug anders komen we te laat op het vliegveld. Een wekker hoefde we niet te zetten want met die hitte doe je geen oog dicht.

Ankie en Hans 01-09-2011 09:11 {{button-3072}}

Nou, nou, wat hebben jullie veel beleefd, zeg. Gelukkig lijkt het erop dat het dit weekend mooi weer wordt hier, kunnen jullie lekker buiten in het zonnetje (warm, niet heet!) bijkomen van alles. We wensen jullie een voorspoedige thuisreis. Tot morgen.

Truus 02-09-2011 20:40 {{button-3134}}

Wat heb ik genoten van je verhalen Hetty,je bent een talent! Ik vond het prachtig en een hele belevenis. Kom heelhuids thuis en slaap lekker in het vliegtuig. Ik zie je volgende week graag weer terug.
Liefs mij.

G Woudman 02-09-2011 21:34 {{button-3137}}

wat een belevenissen !!
je kan wel een boek schrijven Hetty!
een voorspoedige terug reis allemaal dikke tuut van ons uut Dokkum.