1-10 camper terugbrengen

Door Ryan en Jan - 02-10-2011 07:27

Vandaag onze laatste 30 km. met de camper. Helaas, op de laatste dag startte de camper niet. Ook de start met behulp van de 2e accu lukte niet. Gelukkig hadden we een buurman met een grote pick-up die ons wel een quick start wilde geven. Dus kon Jan uiteindelijk beginnen aan de laatste km. Hij heeft in 25 dagen bijna 5000 km gereden ! Omdat de camper voor 7/8 vol moet zijn met benzine hebben we voordien nog wat gallons getankt. De benzine is hier niet duur maar de camper lust een behoorlijke slok. We kwamen mooi op tjd aan bij Cruise America en werden direct geholpen. De camper werd gecontroleerd en er stond een taxi klaar om ons naar het hotel te brengen. Daar waren we al om half 1  en we kregen direct de sleutel i.p.v. om 4 uur. Dat was heerlijk. Eerst een en ander gergeld en daarna lekker de stad in. We zijn naar allereerst naar het visitor centre gelopen om buskaartjes te kopen maar dat was gesloten. Toen kwamen we een  gigantisch winkelcentrum tegen, Westfield, een centrum waar echt van alles te koop is. De beneden verdieping was geheel gevuld met kleine eettentjes, Japans. Chinees, Thais echt lekker. Verder naar Fishermenswharf gelopen [1 uur]. natuurlijk weer even naar de zeeleeuwen gekeken en naar de Golden Gate Bridge [niet in de mist] en daarna het aquarium bezocht. Het is niet erg groot maar met name het onderste gedeelte was erg interessant. Prachtige jellyfishes [kwallen] mooi om te zien. Foto's maken ervan lukt bijna niet want het is er donker. Gelukkig is deze goed gelukt.

Daarna weer een uur terug gelopen en gegeten bij een van de eettentjes in Westfield. Morgen onze laatste dag in San Francisco, daar gaan we van genieten. Dat begint al met het ontbijt dat we gaan nemen bij Starbucks. We verheugen ons er al enige dagen op. Dat wordt smullen. Jullie horen morgen hoe onze laatste dag was.

groet Ryan en Jan

L. en G. 02-10-2011 15:25 {{button-4409}}

Bedankt dat we 4 wkn lang mochten "mee liften" met jullie. We hebben genoten. Nog een fijne laatste dag in San Francisco en een hele voorspoedige vlucht terug. Home Sweet Home.

Margreet en Ger 02-10-2011 17:37 {{button-4412}}

Wat een prachtige reis, heerlijke verhalen en schitterende foto's. Nog 1 dag en dan weer richting home sweet home

Be en Marijke 02-10-2011 18:23 {{button-4413}}

Wat hebben we genoten van jullie verhalen, en wat was er veel herkenning van onze zijde. Ben benieuwd hoe jullie er straks op terug gaan kijken als jullie weer in Nederland zijn. Geniet nog even van San Fransico en alvast een goede vlucht terug.