Dag 28 Terug waar het begon, Los Angeles

Door Jean & Loret - 25-04-2012 06:23 Dinsdag 24-4 Totaal gereden 1902,9 mijl We zijn vandaag wat later opgestaan, althans Djeen. Die heeft heerlijk wat uitgeslapen. We staan op en de zon schijnt maar het is een stuk frisser als gister. We eten lekker ontbijt, de laatste sneden brood, kaas en vlees. Vandaag gaat de route naar Los Angeles, Long Beach om precies te zijn. We vertrekken nadat de sewer is leeg gemaakt en de waste tanks. De klok staat op 10.41 uur als we vertrekken. De rit vandaag is 136 mijl, 270 km. We moeten wel nog een keer tanken. Bij het inleveren van de rv donderdag moet de tank 3/4 vol zijn, zo hebben we de rv ook ontvangen. We rijden een stuk en tanken bij een gas station met de goedkoopste prijs die we tegen komen. Richting Los Angeles wordt het drukker op de weg. Tijdens de rit spreken we over hoe geweldig leuk deze vakantie is en dat we eigenlijk niet naar huis willen. We hebben zoveel mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan dat we met weemoed afscheid nemen. Donderdag middag is het feest over en moeten we met het vliegtuig terug. We hebben het reuze naar onze zin in de USA, gaan beslist zo een vakantie als deze nog een keer herhalen. 1 maand weg uit Nederland bevalt prima, de vrijheid die je hebt en voelt is fantastisch. Onderweg stoppen we voor de lunch bij Subway en bij Food4less voor nog een paar rolletjes wc papier en een fles cola te kopen. We arriveren rond de klok van 14.30 uur op RV Park Golden Shore in Long Beach. Ken je deze nog James? We krijgen plek 62. Op dit RV park hebben we ook gestaan toen we in 1999 met de RV hier op vakantie waren met goede vrienden. Het park is niets veranderd, nog altijd even mooi en clean. Het is hier nu ongeveer 20 graden en een heel stuk koeler dan in Vegas en Barstow. We rijden de rv op zijn plek en overleggen waar te gaan voor het avondeten.  Richard onze TomTom Voice laat ons zien dat er legio restaurants in de buurt zijn en ook een Denny's. We besluiten hier te gaan eten en rijden met de rv er naar toe om te zien waar het ligt. Als we terug zijn op de rv park lopen we naar de bushalte om de route van de gratis shuttle te bekijken en we wandelen langs de haven. Bij terugkomst doen we de laatste was en gaan dan eten. Om 18.15 uur rijden we naar Denny's en eten weer heerlijk. Op het park werken we in de avond nog de blog bij en de foto's. We hebben de heather even moeten aanzetten aangezien het koel is. Zo houdt je het niet uit van de hitte in Vegas en 2 dagen later heb je de heather aan. Morgen gaan we met de shuttle naar downtown, we moeten voor onze favoriete nicht nog een license plate van Californië kopen, dus nog even lekker shoppen. Djeen geniet in de avond van een koele Budweiser die we bij Food4less hebben gekocht. We genieten van de avond en gaan slapen rond de klok van 22 uur. Blog USA fans, morgen is onze laatste dag in de USA, geniet nog van onze foto's, goodnight.