Dag 29 De laatste dag in The USA

Door Jean & Loret - 26-04-2012 04:13 Woensdag 25-4 Totaal gereden 2049,4 mijl We zijn vroeg wakker en staan op. De zon schijnt maar het is fris dus zetten we de heather aan. We ontbijten de bijna allerlaatste restjes eten die we nog hebben en wassen af. De koelkast is bijna empty en dat hebben we vastgelegd op beeld. Vandaag is onze laatste dag in the usa, snik snik. Morgen vliegen we van LA terug naar London en dan door naar Dusseldorf. Vandaag gaan we naar City Place in Long Beach om te shoppen voor de license plate for our favorite nice. We gaan met de gratis shuttle bus. Bij City Place gaan we als eerste naar Walmart en drinken een coke. We kijken in Walmart of we een plate kunnen vinden maar helaas. We gaan hierna verder de winkelstraat af. We lopen diverse winkels in maar Long Beach heeft schijnbaar geen license plates. We besluiten om morgen op LAX nog te kijken of we dit kunnen vinden. We blijven voor je kijken, niece. Het is inmiddels flink heet geworden en we keren terug naar de RV met de shuttlebus. We eten nog de laatste kellog's die we hebben. In de middag wordt er nog gedoucht op de RV park en wordt al het een en ander bekeken wat mee moet naar huis en wat niet. We besluiten om met de rv te gaan eten bij een goed restaurant waar we al eens vaker zijn geweest. Om 17 uur gaan we richting restaurant en eten er wederom heerlijk. 19 uur zijn we weer op het RV park en genieten van onze laatste avond in LA. Wederom werken we de blog bij en de laatste foto's. Morgen moeten we de camper inleveren bij cruise america en zij brengen ons dan naar LAX airport. Daar vliegen we om 16.45 uur naar London. Blog USA fans bedankt dat jullie onze verhalen gevolgd hebben. Dank voor jullie leuke en lieve reacties. Het was voor ons een fantastische reis en we hebben er van genoten met volle teugen. Voor de laatste maal, sleep well and thanks again.