yerno/borshow 13 mei

Door Mirjam de Jong - 14-05-2012 07:44

Ja hoor om 9.00 zouden we vertrekken maar eerst nog ff olie peilen want dit hadden we nog niet gedaan en we moesten het wel geregeld checken zeiden ze. Dus zo gezegd zo gedaan. Maar wat kwam daar een lange meetstok uit, je wil het niet geloven. Wel een meter lang, maar genoeg olie in onze speedwagon maar toen moest dat hele ding er ook weer in. Ja en wij zijn  wat dat betreft wel aardig 'gotsje tûk', maar het slaagde dus niet. Halverwege bleef ie stoeken dus ons wereldventje van het park maar weer ff gevraagd en die kreeg het natuurlijk wel weer voor elkaar. Een dikke tût van de Smid en we konden weer rije. Nu de grote gokstad nog uitkomen want het is me hier een drukte! Maar in één keer goed en weer op de freeway 15. We zijn een stuk door het mojave national forrest gereden maar dat was ook één en al droge woestijn met heuvels en bergen en een dorre boel en verschrikkelijke warm weer. Af en toe ff een stop om wat vocht bij onszelf te peilen en ons nicotine bij te werken en dan maar weer verder. Door de forrest heen kwamen we weer op de freeway en moesten we door een bepaalde douane heen. Ze vroegen of we ook fruit of groenten bij ons hadden maar wat denk je, dat is toch veel te gezond voor ons, dus nee. En ik met mijn vriendelijke gezichtje mochten natuurlijk zo doorrijden! Toen nog op zoek naar een campingground want dat was hier wat schaars te vinden. We reden eerst door Baker heen maar daar waren alleen maar eettentjes en in de middle of nowere was iets van een camping maar die mevrouw stuurde ons weer weg. Zeker niet goed genoeg twee dames! Dus weer verder. En ja tussen Yerno en Borshow was een pracht camping park van KOA dus stoppen maar want inmiddels hadden we ook alweer bijna 5 uren gereden en ik had mezelf nu beloofd niet meer zo lang achterelkaar te rijden. Dat had ik al die dagen tevoor al gedaan. Dus rust. En weer een lekker zwembadje erbij. Dus alweer gebadderd. oh jee  wat worden we geweekt deze vakantie. Maar wel lekker hoor en ook weer nederlanders getroffen en amerikanen die hier ff een weekendje heen gingen dus leuk gebabbeld. Want het was vandaag ook moederdag dus mem nog van harte en je krijgt later een dikke tût van mij hoor!

Vanavond hebben Adrie en ik zelf ff spelletjes gedaan! Eerst met een schijf over een tafel heen maar ik weet niet hoe dat heet maar wat denk je wie er gewonnen heeft. Smid natuurlijk niet dus 3-1 winst. Toen nog ff poelbiljard en ja ze zou me finaal inmaken maar wat denk je? Dus ook niet! Daarna ook nog ff gepingpongt want echt mal ging. De ballen om onze oren natuurlijk. Maar bij deze spelletjes is toch tenminste een winnaar en dat hadden we in Las Vegas helaas niet. Onze inzet hier was niet hoog dus geen winst!!!!!!!!!!!

Bij de camper hebben we , onder het genot van een budweizer, nog ff rummicup en yatzee gedaan maar Adrie had deze dag geen geluk! Ook niet eens in de liefde zei ze! Dus waar dan wel in? Gelukkig kan ze er goed tegen ha ha.

Morgen weer verder op pad dus hier laat ik het maar weer bij. Straks lekker koese en oant sjen.

Adrie en Mirjam

Freddie en Rosilda 14-05-2012 08:45 {{button-5429}}

Hey dames,
Super jim ferhalen! Noch lekker geniete.

geeske 14-05-2012 12:34 {{button-5432}}

smit is al een winnaar want ze is met jou op reis!wat gezellige meiden zijn jim zo met de spelletjes,ik zie het al voor me.trouwens weer een mooi verhaal jer!doeg xxx

sietske swart 14-05-2012 13:35 {{button-5435}}

Hallo vakantiegangers wat een reis. Ik ben alweer week thuis herken wel ritjes van jullie.
Wij hebben 4000km gereden zijn begonnen in New-Mexico via Arizona naar Nevada hebben geslapen in Laughlin en gegokt natuurijknet zoveel gewonnen als jullie. Daarna via Barstow San Bernardino naar Riverside.Terug over route66 door woestijn via Needles over coloradoriver via Winslow en toen weer richting New-Mexico.Wij zijn 6dg.onderweg geweest veel gezien,ik wens jullie nog goede reis en fijne vakantie genieten groetjes Sietske

Freerkje 14-05-2012 19:02 {{button-5439}}

Hey dames,jammer dat jullie niets hebben gewonnen in het cassino. Maar verder een belevenis die jullie nooit zullen vergeten dus goud waard.veel plezier verder en de groetjes.

postmaatjes fan Costa del Kouffff 16-05-2012 13:45 {{button-5493}}

sinne rein sinne wyn, wyn, en nochris wyn, en jouns een reade wyn, die ha ik it leafst. Jim treffe it hjer, lekker geniete Mir, en smit, want de tiit giet alwer snel XXXXXXfan us allegjear