St. Nicolaasga 24 mei

Door Mirjam de Jong - 24-05-2012 10:05

Hé hello allemaal!!

Ja het was weer een hele reis om weer thuis te komen maar we hebben het alweer gered.  's Morgens nog ff lekker uitgekoest in ons werelds bedje en na ons bagel ontbijtje hebben we de spullen ingepakt. Het was een erg regenachtige dag dus hoogste tijd om te gaan. Hte was nu inmiddels in Nederland mooi weer dus een fijne thuiskomst.

Om 12.00 hebben we een taxi genomen naar het vliegveld en hebben daar nog wat rondgedwaald.  Na ons laatste centen opgemaakt te hebben gingen we om 16.30 vliegen van Boston naar Frankfurt. 7 uurtjes in totaal. We kregen nog een happie eten in de plane en toen zouden we eigenlijk ff wat slapen maar er zaten een paar zeer vervelende jochies achter ons te klieren zodat we geen oog dicht konden doen. Om 5.15 { nederlandse tijd } kwamen we in Frankfurt aan en vertrokken daar om 7.55 weer en nu naar Amsterdam. Nog maar één uurtje vliegen en we waren weer thuis. Om 9.00 geland en 9.30 hadden we de koffers en stond ons welkomscommite al klaar. Tamara, Janneke en Fieke met Winnie op de arm!!! Ja dat was wel ff een surprice en Winnie had pootjes te kort en moest wel ff piepe! Ik natuurlijk ook ozo blij!! We kregen nog een welkomsroos en na ff gekletst te hebben zijn we snel naar St. Nyk gereden. 11.30 weer at home en o wat is dat toch weer fijn om je eigen stekkie weer te zien. Ook Siep { de kat } was thuis.

We waren wel een beetje gaar van al dat reizen maar je kunt beter maar gewoon wat bezig blijven dus meteen de was maar gedaan en een stuk gewandeld met Winnie. Maar het was hier ook erg warm dus 's middags ff bakkie gedaan bij heit en mem en ja die waren ook ozo blij dat we weer heelhuids thuis gekomen zijn.

Toen kwam er 's avonds ook nog een verrassing voor ons.We gingen uit eten bij Hjir is't dus 17.30 op het fietsje bij Janneke verzamelen. We hebben heerlijk buiten geggeten en ja dit hadden we in Amerika nog niet gehad en het smaakte overheerlijk!!!!! Ook kreeg ik nog een hele leuke placemat met Winnie en Binky erop als surprice van Fieke en lies. Héél erg leuk!!!!

Geeske, Lies, Fieke, Hielkje, Gepke, Tamara,Tineke, Janneke bedankt voor de gezellige avond namens Adrie en Mirjam!!!!!!!  Daarna nog ff afgelakt bij Absen natuurlijk.Het begon ook al wat te onweren en te regenen dus toen maar ff naar binnen.

Wat heb ik weer heerlijk in mijn eigen waterbedje geslapen met Winnie! Toch al weer vroeg wakker maar we zitten weer ins ons gewone nederlandse ritme hoor.

Er komen nu nog wat foto's op de site en dan was dit het einde van ons grote rit AMERIKA. Het is een fantastische tijd geweest en zullen nog lang de herrineringen bewaren!! Mensen jullie ook allemaal bedankt en who knows: tot ooit we er een verhaal!

De vakantiegangers ADRIE EN MIRJAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!