Los Angeles (Californië)

Door Gersom en Henriette Bovendeur - 21-06-2012 08:00

Hoi allemaal,

Ons laatste berichtje vanuit Amerika:((.

Vanochtend was het nog niet heel erg mooi weer dus wilden we gaan winkelen. We hebben in het hotel gevraagd waar dat leuk kon en de Del Amo Mall werd ons geadviseerd.
Het zou ongeveer een half uurtje met de bus zijn, wat een avontuur!! Het klopt wel dat het openbaar vervoer hier echt niet goed is! We zijn langer dan een uur onderweg geweest, en wat je dan allemaal wel niet tegen komt in de bussen....
Maargoed uiteindelijk waren we er dan, nou we waren er met een uurtje weer uitgekeken.
De bus maar weer gepakt richting het vliegveld (daar moesten we eerst heen om vervolgens de bus naar het hotel te kunnen pakken).

Omdat we ook naar Santa Monica wilden vandaag en het openbaar vervoer niet zo goed is bedachten we om dit er maar gelijk achteraan te doen, zonder eerst weer naar het hotel te gaan.
We dachten er later pas aan dat we geen camera mee hadden, verder nergens op voorbereid, want we waren er vanuit gegaan dat we na het winkelen eerst weer even naar het hotel zouden gaan.
Dus conclusie: jammer dat we geen foto's hebben, 's avonds maar weer heen.
Dit keer met de eigen auto want met het openbaar vervoer naar Santa Monica duurde ook wel anderhalf uur (tralala). Met de eigen auto was het hooguit 20 minuten.
Het was wel de moeite waard om 's avonds nog heen te gaan want in Santa Monica is wel een heel leuk winkelcentrum en het is sowieso een super gezellige plek.
We hebben heel wat leuke dingen gezien daar.

Ook nog een goede daad verricht want we hebben onze koelbox met wat eten wat we niet meer gebruikten aan een zwerfstel gegeven (jaja... we dachten dat we een man en vrouw hadden gevonden die 'niets' hadden, ze waren heel dankbaar maar toen we omkeken zagen we dat anderen de spullen al hadden ingepikt...)

Nou al met al een drukke dag gehad. Nu gaan we nog even de foto's overzetten, koffers inpakken en dan gaan we rond 1 uur, half 2 vannacht richting het vliegveld.
We moeten de auto nog inleveren en waarschijnlijk is het wel een groot vliegveld.
De vorige keer moesten we in Chicago met een metro naar de juiste gate dus we zijn benieuwd wat ons nu te wachten staat.
We hopen om 6 uur (Amerikaanse tijd) 's ochtends te vliegen....

Burt en Marion: het duurt altijd giga lang om de foto's erop te zetten dus vandaar dat er niet zoveel opstaan. Maar morgenochtend vliegen we naar huis dus jullie kunnen ze gauw zien!