Dag 22 Victoria - Vancouver airport

Door Jos, Jolanda en Ricardo - 21-08-2012 08:36

Vandaag 20 augustus, lekker uitgeslapen tot 9:00 uur en pas om 10:30 uur uit Hotel Grand Pacific vertrokken. Onderweg nog even shoppen en een bak koffie bij Starbucks en om 13:00 uur de ferry genomen naar Vancouver. Overtocht duurde 1,5 uur en dan nog een stukje rijden naar het airport hotel. Aangekomen bij hotel bleek deze overboekt te zijn en kregen we een overboeking naar een ander hotel in de buurt aangeboden. Hotel is van dezelfde keten (Sandmann Hotels) maar wel luxer, geen probleem voor ons, we gaan er aan wennen al die upgrades. Alles uitgepakt en op de kamer neergezet en vervolgens auto opgeruimd en deze ingeleverd bij airport Vancouver car rentals en daarna terug met hotel shuttle .Vakantie loopt nu echt op het einde, helaas maar er moet weer geld verdient worden voor een volgende trip. Onze conclusie over Canada is dat het echt een prachtig land is, geweldige natuur en de Canadezen zijn vriendelijke mensen die altijd wel een praatje willen maken. We hebben beren (van heel dichtbij), walvissen , zeeotters, adelaars, big horn sheeps, wasbeer en nog veel meer gezien aan wild. Canada is niet echt een goedkoop vakantie land maar wel een land om zeker nog eens te bezoeken. Totaal hebben we 4280 km door een gedeelte van Canada gereden en in 16 hotels overnacht . Morgen naar het vliegveld  voor vlucht KL682 back to Schiphol Amsterdam en dan naar ons stekkie in Woerden. Thuis gaan we deze blog verder afronden, voor nu een biertje en dan weer ons mandje in en morgen zo laat mogelijk uit hotel omdat vlucht pas 16:00 uur vertrekt.

Wij hebben een super vakante gehad!!!!!!!!!!!!