Dag 23 Vancouver-Woerden

Door Jos, Jolanda en Ricardo - 24-08-2012 19:27

Vandaag 22 augustus om 10:45 uur vertrokken uit hotel na een laatste overnachting in Vancouver. Met de hotel shuttle naar Vancouver airport(YVR) daar konden we om 12:00 uur onze bagage afgeven/inchecken. Nog even rondgelopen voordat we door de douane controle gingen, broodje gegeten en even lounchen. Na douane controle weer lopen en hangen want de vlucht gaat pas om 16:00 uur (pacific time). Om 15:00 uur begon het "borden" en de KL 682 vertrok 15:45 uur voor de terugvlucht naar Schiphol Amsterdam. Daar de cateraar maar 1 maaltijd had meegeven (normaal 2 keuze,s) was er dus helemaal niks te kiezen, lekker is het vliegtuigvoer nooit maar wij zijn wat verwend dat geven we toe. Echter dit keer alleen een vis maaltijd .. nee dank U wij gaan over op ons noodpakket( nootjes). Na 8,5 uur zitten/wandelen door vliegtuig/proberen te slapen kwamen wij mooi op tijd aan ( 10:00 uur) .Hier een ontvangst door Angela en Paul , leuk hoor. Even gezamelijk een bakkie bij Starbucks en toen verder met de trein naar onze eindbestemming Woerden. Nu zit het er echt op, einde zomertrip 2012 waar we 1 jaar mee bezig zijn geweest om deze te plannen/voorbereiden. Het gewone leven gaat weer beginnen en heel voorzichtig zijn wij alweer aan het nadenken wat de volgende trip gaat worden. Wij hebben super genoten van deze trip en zullen hier nog lang over napraten.

Thuis gaan we deze site nog aanvullen met diverse foto,s .