15 en 16 juli

Door Hilda Kist - 17-07-2012 20:45 15 en 16'juli. Nadat we zondagochtend om 4.15 uur door de taxi zijn opgehaald en 7.49 uur hebben gevlogen, kwamen we om 10.30 aan plaatselijke tijd aan in NY. 3,5 uur wachten stond op het menu. Maar met een stukje pizza en wat te lezen ging de tijd zo om. Hadden nog een happening want Andre was bijna zijn portemonnee verloren door een gek in de tram op het vliegveld.  15.25 vertrok ons vliegtuig naar las Vegas, in Nederland was het al half 10 dus lange dag voor ons. 4,5 uur vliegen met helaas een half uur vertraging. Het vliegen ging met veel turbulentie, maar om 18 uur waren we gearriveerd. Bagage opgehaald en op naar het hotel, en jawel, met de limousine!  Kapot aangekomen in het hotel zijn we gaan inchecken en vrijwel direct gaan slapen. 5:30 uur werden de eersten al wakker, want ja in Nederland was het al half 3 in de middag. We hebben een ontbijtje gehad midden in de gokapparaten. Hebben nog wat rond gelopen en om half 1 wachtte de taxi op ons om onze camper op te halen. Na alles te hebben geregeld konden we om half 3 boodschappen doen en op weg naar de camping. Om half 9 kwamen we aan, in het donker wel te verstaan. Nog even eten koken en gaan met die banaan. Foto's en de rest komt op de volgende camping!

Bernadette 17-07-2012 21:11 {{button-7245}}

Hoi, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Het genieten kan beginnen! Leuk om jullie te kunnen volgen. Wij vliegen morgenavond naar Madrid. Koffers zijn gepakt. Echt zin in. Het weer is hier lekker Nederlands :-(.
Liefs van Gert,Laura en Bernadette.

hennie 17-07-2012 om 23:45 17-07-2012 23:55 {{button-7255}}

hallo luitjes ik lees net jullie bericht.Goed aangekomen en nu maar genieten.WE hebben vanavond
gekaart een beetje verloren.Andre beter op je spullen letten je heb geluk gehad.NU veel liefs ma xxxx

silvia 18-07-2012 09:24 {{button-7271}}

leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken daar, geniet ervan en hou ons op de hoogte hopelijk hebben jullie mooi weer en kunnen jullie alles zien wat op de planning staat, liefs van ons allen