Laatste dag Chicago en op weg naar Mauston!

Door Inge Verkroost - 12-07-2012 03:18 Hoi allemaal, op het moment zit ik naast het zwembad op de Woodside Ranch. Gisteren was onze laatse dag in Chicago. Robin heeft daar vooral genoten van het ontbijt in het hotel. Er waren wafelijzers waar je zelf verse wafels mee kunt bakken. De amerikanen doen daar hete stroop op maar Robin heeft er jam opgedaan. Helemaal blij. Gistern zijn we naar het sciense and industry museum geweest met de taxi want deze lag ver van het centrum. We troffen de enige taxichauffeur van Chicago die het EK voetbal heeft gevolg en we werden meteen gecondoleerd. Het museum was erg mooi maar de kinderen waren een beetje museum moe. We zijn wel in een flight simulator geweest en hebben in een omnimax theater naar een film over tornados gekeken. Wat ook erg mooi was was een U-boot die in 1944 vlak voor d.day ovwonnen was op de duitsers. Het is 1 van de laatste 5 overgebleven u boten. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest maar dat was vrij vies. Terug naar het hotel en in het zwembad gezwommen en in de Ierse pub gegeten. Vanmorgen ons laatse ontbijt in Chicago en opweg naar Alamo autorent. Die probeerden ons inderdaad een extra verzekering aan te smeren. maar nog even met Tioga gebeld en alles is al verzekerd. Toen probeerden ze nog een grotere auto maar degene die we hebben is groot zat. Met de kaart op schoot heb ik Marius de binnenstad uitgeleidt en viel niet tegen. We zaten vrij snel op de interstate 90 en die loopt tot Mauston. Onderweg bij de Mac Donalds gelunched.de kinderen begonnen te mopperen dat we al zo lang in de vs waren en dat ze nog steeds dien de de Mac geweest waren. De kinderen een happy meal en wij een Angus. Eigenlijks best lekker. Iets na kwart over 2 kwamen we op de ranch aan. We hebben een 10 persoons blokhut. Met airco en bad. Wel allemaal behoorlijk gedateerd maar lekker autentiek. Na een korte instructie voor de kinderen hebben we meteen een erts rit gemaakt. ( de kinderen en ik) Alleen stap en draf en was erg leuk. Zelfs Robin was erg enthousiast. Morgen gaan we met z,n allen de ontbijt rit maken. Zelfs Marius! Tijd om de kinderen nar bed te brengen. Tot snel. P.s. Omdat er hier geen oude deuren te fotografen zijn ben ik watertorens gaan fotograferen. Die zijn er erg veel